Warszawska branża eventowa wzbogaci się o nową przestrzeń o łącznej powierzchni 15 tys. m2 w samym sercu stolicy przy ulicy Kolejowej 9/11. In1Place to oferta lokalizacji zarówno pod duże i małe eventy, imprezy plenerowe czy prestiżowe konferencje. Pierwsza z przestrzeni otwiera się dla organizatorów już 1 grudnia 2018 r.
– Jesteśmy przekonani, że nasza propozycja nowej lokalizacji spotka się z dużym zainteresowaniem. Branża eventowa potrzebuje szerokiego wachlarza przestrzeni, by móc urozmaicić swoją ofertę kierowaną do klientów, a także by móc odpowiedzieć na ich rosnące wymagania”. In1Place spełnia trzy podstawowe warunki formułowane przez organizatorów eventów – coś nowego, coś blisko, coś ekstra! Jak sama nazwa wskazuje wszystko jest w jednym miejscu! Pierwszą przestrzeń oddajemy do dyspozycji już za kilka dni. Kolejne będą otwarte w styczniu – mówi Marta Boreta, manager In1Place.
Coś nowego
In1Place to całkiem nowe spojrzenie na lokalizację eventową. Łączna powierzchnia to 15 tys. m2, w których zostały wydzielone miejsca na eventy plenerowe oraz pod dachem. Po przeanalizowaniu potrzeb rynku, porównaniu tego, czym dysponuje dziś eventowa stolica, podjęto decyzję o budowie trzech całkiem nowych obiektów o różnym metrażu w różnych stylach.
– Zadaszona część In1Place to trzy osobne przestrzenie o podobnych powierzchniach, ale zbudowane tak, by mogły być aranżowane w dowolny, nawet najbardziej pomysłowy sposób. Ich funkcjonalność to olbrzymi atut, bo właściwie jedyne ograniczenie to wyobraźnia – podkreśla Marta Boreta.
Pierwsza przestrzeń to 432 m2 powierzchni podzielonej na 4 sale: 70 m2, 63 m2 oraz dwie po 51 m2. Łącznie w ustawieniu teatralnym mogą pomieścić do 211 osób. Natomiast drugi obiekt ma taką samą powierzchnię, ale stanowi ona jedną całość i jest idealna na duże konferencje do 400 osób. Obie przestrzenie połączone są lobby, zatem nic nie stoi na przeszkodzie, by móc je wykorzystać jednocześnie bez obawy o komfort gości, którzy nie muszą w tym przypadku poruszać się pomiędzy budynkami.
Przestrzenie 1 i 2 są zaaranżowane w spokojnym, niezobowiązującym, uniwersalnym stylu, dzięki czemu są niezwykle plastyczne i pozwalają na dostosowanie ich klimatu w zależności od potrzeb i oczekiwań klientów. Co ważne każda przestrzeń ma dostęp do naturalnego światła. Obie w standardzie posiadają profesjonalne nagłośnienie i projektor, jak również nowoczesny system klimatyzacji i wentylacji.
Trzecia przestrzeń to 550 m2 powierzchni studyjnej. Nowoczesna, plastyczna, stworzona przez profesjonalistów od scenografii. Obiekt podda się każdej stylizacji zgodnie z najbardziej kreatywnymi wizjami. Posiada dodatkowo 120 m2 foyer. To właśnie ta przestrzeń zostanie udostępniona branży eventowej od 1 grudnia!
Coś blisko
In1Place znajduje się na bliskiej Woli, niecałe 2 km od Pałacu Kultury i Nauki i Dworca Centralnego, blisko Ronda Zawiszy oraz głównych arterii komunikacyjnych Warszawy. To olbrzymi atut z uwagi na fakt, iż będzie on łatwo dostępny dla uczestników eventów. Jednakże biorąc pod uwagę wygodę gości, zadbano także o miejsca parkingowe.
– Pytanie o parking jest jednym z pierwszych, które pada podczas rozmowy o lokalizacji eventowej. Dlatego w naszych planach od razu wyznaczyliśmy odpowiednią strefę. Tym samym dysponujemy 750 miejscami parkingowymi! – dodaje Marta Boreta.
Coś ekstra
Nie tylko świetny parking to „coś ekstra”. In1Place to także 4 500 m2 terenów zielonych wydzielonych pod imprezy plenerowe, odgrodzone od szumu miasta i ciekawskich oczu przechodniów oraz mieszkańców.
– Mamy wizję małego parku z drzewami i zieloną trawą, która wybuchnie soczyście na wiosnę. To będzie doskonała alternatywa dla organizatorów i klientów, pod kątem eventów zewnętrznych – pikników, zabaw integracyjnych, stref sportowych, stref na chillout. Nie będzie trzeba wyjeżdżać za miasto – opowiada Marta Boreta.
Kolejną zaletą jest niezwykły plac zabaw na zewnątrz dla najmłodszych, najmilszych gości. Ścianka wspinaczkowa, pająki, drabinki, domki i zjeżdżalnie mogą zmieniać się w dżunglę, statek piracki, zamek księżniczki i wszystko inne, co tylko zechcą dzieci i kreatywny animator.
– Nazwa In1Place doskonale odzwierciedla nasze możliwości. Mamy wszystko, czego tylko event manager potrzebuje dla swojego klienta. Odpowiednie przestrzenie na eventy i imprezy plenerowe, parkingi, ofertę dla dzieci, wyposażenie techniczne. Nawiązaliśmy już także współpracę w zakresie propozycji cateringu. Nasze słowo klucz to „nieograniczony”. Nieograniczona przestrzeń, nieograniczone możliwości, nieograniczona kreatywność – przekonuje Marta Boreta.
Pierwsze eventy można już organizować od grudnia 2018 r. na największej przestrzeni. Warto umówić się na wizytę i samemu poczuć klimat miejsca, przekonać się o potencjale i możliwościach aranżacyjnych.
www.in1place.pl