W 2019 roku między kuchnią a salonem w towarzystwie urządzeń marki Bosch spotkają się: najbardziej rozpoznawalna projektantka wnętrz, Dorota Szelągowska i mistrz kuchni, Mateusz Gessler. W tej edycji Akademii Smaku, smak nabierze dodatkowego wymiaru.
Akademia Smaku (akademiasmaku.pl) to flagowy projekt marki Bosch realizowany od 2015 roku. Portal od samego początku bazował na przepisach oraz poradach kulinarnych, w których, wraz z ambasadorami, szukaliśmy przede wszystkim inspiracji do stworzenia zdrowych i smacznych dań. Dzięki serwisowi, marka Bosch dba o podniebienia i smak Polaków. W nowej odsłonie serwisu rozbudzimy go również w wymiarze planowania wysmakowanych wnętrz. Dlatego w 2019 roku Akademii Smaku będzie przewodzić hasło: „Wszystkie wymiary smaku”.
Marka Bosch, jako producent małego i dużego AGD, chce pokazać możliwości aranżacyjne dla domu. W serwisie pojawi się nowy obszar tematyczny – „Wnętrza”. Twarzą tej inspirującej części aranżacyjnej będzie Dorota Szelągowska – projektantka i dekoratorka wnętrz. Ambasadorem części kulinarnej będzie Mateusz Gessler – szef kuchni i restaurator. W obu tych obszarach Akademii Smaku, czytelnicy będą mogli znaleźć przepisy, porady, trendy i rozwiązania w zakresie kulinariów oraz aranżacji wnętrz stworzone przez ambasadorów.
W ramach kampanii Mateusz Gessler zdecydował się również powierzyć Dorocie Szelągowskiej projekt własnej kuchni. Każdy z nas będzie mógł zatem zobaczyć, jak Dorota urządziła Mateusza. Będziemy obserwować proces projektowania funkcjonalnej przestrzeni, wybierania sprzętu AGD oraz zabudowy, tworzenia przestrzeni i dekoracji. Finalnie, dzięki panoramicznemu interaktywnemu zdjęciu, każdy będzie mógł zobaczyć m.in. nową, domową kuchnię Gesslera stworzoną przez popularną projektantkę we współpracy z marką Bosch. W drugiej połowie roku czeka nas kolejna odsłona kampanii, gdzie Dorota urządzi… o tym wkrótce się przekonamy!
Przez cały rok Mateusz Gessler oraz Tomasz Lach – autor bloga Zajadam.pl – będą dostarczali inspirujących video-przepisów oraz porad z zakresu kulinariów.
– Akademia Smaku – portal prowadzony pod marką Bosch – to silny content marketing, oparty na unikalnych treściach oraz video. Rosnące grono odwiedzających serwis, łączenie sprzedaży offline z contentem online oraz duże zainteresowanie konkursami, pozwalają nam stwierdzić, że Akademia Smaku wpasowuje się w gusta Polaków – mówi Tomasz Michalik, Chief Innovation Officer w agencji INSIGNIA.
Działania zaplanowane są na cały rok. Za opracowanie strategii komunikacji, konceptu kreatywnego, komunikacji mediowej, w tym zakup mediów oraz obsługę mediów społecznościowych w ramach projektu odpowiada agencja INSIGNIA. Materiały filmowe zostały zrealizowane wraz z domem produkcyjnym ISTV Media.
Polecamy wywiad z Justyną Sobieraj Head of SDA Brand Communication w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego dystrybutorem marki Bosch. TUTAJ.
MW