Logo

Event MIX

V edycja konferencji Label Innovations „Co mówi twoje opakowanie?” na targach opakowań

Najbliższa, V edycja konferencji Label Innovations, będzie koncentrowała się wokół trendów ekologicznego i premium w branży opakowań oraz szans rozwojowych jakie mogą one przynieść producentom. Będzie to okazja, aby nie tylko dowiedzieć się, co oferuje producentom branża opakowaniowa w zakresie innowacji. To będzie również okazja na poszukanie nowych aspektów przewagi konkurencyjnej dla Twoich produktów.  

Podczas tegorocznej edycji targów opakowaniowych Packaging Innovations, w dniu 2 kwietnia 2019 odbędzie się kolejna, już V edycja konferencji Label Innovations. „Co mówi twoje opakowanie?”

Konferencja jest jedynym wydarzeniem w Polsce, na którym eksperci w dziedzinie opakowań i marketingu odnoszą się do aktualnych trendów opakowaniowych, badań rynkowych i marketingowych, regulacji prawnych, otwierając nowe perspektywy przed uczestnikami.

Tematem przewodnim najbliższej edycji jest Eko, które kupi konsument – czyli o ekoinnowacjach w opakowaniach i etykietach”.

 

O czym opowiedzą nasi eksperci na konferencji? 

  •        Wyjaśnią co to znaczy rozszerzona odpowiedzialność producenta w kontekście wprowadzania na rynek towarów, które w rezultacie ich zużycia stają się odpadami? Czego oczekuje ustawodawca od producentów w kontekście ochrony środowiska?  Eksperci zapoznają uczestników konferencji z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa Unii Europejskiej i prawa polskiego regulującymi rozszerzoną odpowiedzialność producenta, obowiązki rejestrowe, ewidencyjne i sprawozdawcze. Dowiesz się o kolejnych nowelizacjach prawnych w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami, zaplanowanych na rok 2019 oraz dowiesz się przed jakimi zmianami stoją producenci i konsumenci.
  •        Przedstawią zakamarki motywacji zakupowych generacji konsumentów X,Y,Z oraz istotne różnice pomiędzy pokoleniami. Najmłodsze pokolenie uważa, że “eko ich nie kręci”. Na co więc zwracają uwagę podejmując decyzje zakupowe?
  •        Opowiedzą o przyszłości marek premium w kontekście rozwoju trendu ekologicznego. Czy trend ekologiczny stanowi zagrożenie dla rozwoju marek premium?
  •        Pozwolą Ci popatrzeć na trend eko oczami grafika kreatywnego. Decyzje zakupowe w bardzo dużej mierze podejmujemy na podstawie wyglądu opakowania.  Nasi eksperci opowiedzą o tym, jak stworzyć wizerunek marki ekologicznej oraz uzyskać efekt tzw. czystej etykiety, poprzez projekt graficzny etykiety lub opakowania. Dowiesz się co sprawia, że projekt graficzny zwraca uwagę konsumenta.
  •        Przedstawią najnowsze, ekologiczne  podłoża opakowaniowe, przedstawią ich właściwości i zastosowania. To niebywała okazja, aby poszukać atrakcyjnych rozwiązań opakowaniowych dla Twoich produktów oraz dowiedzieć się, czym się kierować przy wyborze rozwiązań.

  •        Przedstawią rozwiązania etykietowe, które są nie tylko atrakcyjne dla konsumentów, ale również wpisują się w zrównoważony rozwój Twojej firmy.

Zdobytą wiedzę wykorzystasz w kreatywnych warsztatach opakowaniowych, podczas których stworzysz kolejne wersje koncepcji kreatywnych etykiety, atrakcyjnej dla poszczególnych pokoleń konsumentów X, Y, Z.

Data: 2 kwietnia 2019 r.

Miejsce: Targi Packaging Innovations w Warszawie , Centrum Wystawiennicze EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna „C”

Bilety i informacje o konferencji na: www.labelinnovations.pl

Konferencja będzie doskonałą okazją do nawiązania cennych kontaktów biznesowych z ekspertami z wielu dziedzin: technologii opakowań, marketingu i prawa. To niezwykła szansa na zdobycie cennej wiedzy, nie tylko w dziedzinie opakowań, ale również w zakresie przepisów prawnych dotyczących gospodarki odpadami. Tylko tutaj znajdziesz gotowe rozwiązania wdrożeń zgodnych z przepisami prawnymi dotyczącymi gospodarki odpadami, ale również otrzymasz wskazówki, które będą doskonałym wsparciem w realizacji strategii zrównoważonego rozwoju oraz pomogą zwiększyć przewagę konkurencyjną Twoich produktów na rynku.

PLAN WYDARZENIA 

09:00 – 09:30

rejestracja

09:30 – 10:00

“Rozszerzona odpowiedzialność producenta, czyli obowiązki prawne wprowadzających do obrotu opakowania lub produkty w opakowaniach” – Daniel Chojnacki, Tymon Grabarczyk z kancelarii prawnej Domański Zakrzewski Palinka sp. k.

10:00 – 10:40

„Odkryj motywacje zakupowe konsumentów pokoleń X,Y,Z”, dr hab. inż., prof. nadz. UEP Magdalena Ankiel, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

10:40 – 11:10

Przyszłość opakowań premium w kontekście wzrostu znaczenia ekologii” –  Katarzyna Kozińska, Managing Director Poland API Group plc

11:10 – 11:25

przerwa

11:25– 11:55

Czy wyznacznikiem „eko” są zielone listki? Co to znaczy „ekologiczny” w projektowaniu graficznym?” – Jarosław Grzesica, CEO w agencji kreatywnej This

11:55 – 12:25

„Trendy wśród podłoży do druku etykiet” – Izabela Antczak, Technical Sales Manager w UPM Raflatac

12:25 – 13:00

przerwa

13:00 – 13:45

„Eko, które kupi konsument – czyli o etykietowych ekoinnowacjach”, Iwona Studzińska, Dyrektor Rozwoju w Etykiety.pl Etigraf

13:45 – 15:15

„Stwórz koncepcję kreatywną opakowania dla konsumenta generacji X, Y, Z”- moderator warsztatów: dr hab. inż., prof. nadz. UEP Magdalena Ankiel, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

15:15 – 15:30

pytania do prelegentów, rozmowy w kuluarach

 

Źródło: Etykiety.pl Etigraf

 

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia i targów Packaging Innovations.

JK