Mirinda kontynuuje rozwój kategorii kolorowych napojów gazowanych, stale zaskakując rynek nowościami w postaci nieoczywistych połączeń smakowych. W tym roku na półkach sklepowych pojawiły się dwie nowe wersje smakowe Mirindy MIX-IT, w niebanalny sposób łącząc ze sobą truskawkę z liczi oraz jabłko z kiwi. Dzięki intensywnym, owocowym połączeniom smakowym Mirinda pozwala zerwać z nudą, nakręcając dobrą zabawę. Jej innowacyjny i odważny charakter idealnie odpowiada na potrzeby młodych konsumentów.
Konsumenci mogą znaleźć na sklepowych półkach orzeźwiające napoje w nowoczesnych, przyciągających wzrok przezroczystych butelkach z etykietą w 2 wariantach Mirindy MIX-IT: słodkiej truskawki połączonej z egzotycznym liczi oraz jabłka z kwaśnym kiwi. Hasło MIX-IT zachęca do odkrywania nowych rzeczy i zdobywania ekscytujących doświadczeń.
– Wprowadzając do oferty nowe warianty Mirindy wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, poszukujących nowych, zaskakujących połączeń smakowych. Miksując tak niecodzienne smaki jak truskawka z liczi, czy jabłko z kiwi, uzyskaliśmy napoje przełamujące codzienną nudę oraz zachęcające do opuszczenia strefy komfortu – powiedziała Agata Karwowska, Junior Brand Manager w PepsiCo Polska. – Dwa unikalne smaki Mirindy MIX-IT nakręcają codzienną zabawę i inspirują do zerwania z nudą – dodała Agata Karwowska.
Wprowadzenie na rynek nowych napojów Mirindy będzie wspierane intensywnymi działaniami komunikacyjnymi. Obejmą one kampanię reklamową w telewizji (link do spotu), wybranych sieciach kin, Internecie i mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz dedykowane materiały POS w punktach sprzedaży.
Konsumenci w Polsce mogą cieszyć się nowymi orzeźwiającymi smakami Mirindy w opakowaniach o pojemności 0,5L, 0,85L, 1L, 1,25 L, 1,8 L oraz 2L, dostępnych zarówno w lokalnych sklepach, jak i dużych sieciach handlowych.
MW