Logo

Event MIX

Przystań Siemens Healthineers – realizacja Ster Event

Agencja Ster Event Agnieszka Zagozda odpowiadała za budowę stoiska wystawienniczego oraz za stworzenie koncepcji premiery aparatu podczas 42. Zjazdu Polskiego Lekarskiego Towarzystwa Radiologicznego, który odbył się w Gdańsku.

Oferta Ster Event została wybrana na drodze przetargu.

– Projektując stoisko, staraliśmy się zadbać o każdy, nawet najdrobniejszy szczegół. Zaprojektowaliśmy elementy przyciągające wzrok – mówi Wiktor Uciński, koordynator projektu.

Cała idea została oparta na słowie „Przystań”. Przystań to mały port dla niewielkich statków, jachtów lub łodzi, ale to również miejsce zapewniające spokój i bezpieczeństwo.

–  Zaprosiliśmy do Przystani Siemens Healthineers nie tylko słowami w hasłach, ale również licznymi atrakcjami. Poprzez samą scenografię nadaliśmy efektowny i nowoczesny charakter ekspozycji, nie zapominając jednak o artystycznym aspekcie projektu. Chcieliśmy samym stoiskiem przyciągnąć uwagę, stąd pomysł na nowoczesną technologię  i animacje. Sugestywny kadłub statku, dodatkowe elementy jak kotwica oraz słupki do cumowania pokazywały w klarowny sposób koncepcję. W projekcie postawiliśmy na nowoczesność i przejrzystość powierzchni. Dominującym kolorem był  pomarańcz, mocne skojarzenie z marką. Powstał bar z bezalkoholowymi drinkami w kolorach brandu, dla ochłody roznoszone były przez hostów lody, a na pomoście czas w naszej Przystani umilał bębniarz  – opowiada Wiktor Uciński.

Realizacja:  6-8 czerwca 2019 r.

Miejsce: Centrum Wystawienniczo-Kongresowe AmberExpo w  Gdańsku.