Logo

Event MIX

ARŁAMÓW MICE GAMES 2019

W dniach 30.06-02.07.2019 w Hotelu Arłamów odbyła się  II Olimpiada Branży Eventowej – Arłamów Mice Games mająca na celu integrację przedstawicieli największych agencji eventowych. W dwudniowym spotkaniu udział wzięło blisko 90 uczestników.

Tegoroczna edycja rozpoczęła się na sportowo. Na Arłamów Arenie został rozegrany Mecz Gwiazd – Zespół Arłamów vs. Gwiazdy Branży Eventowej. Ukoronowaniem turnieju była wykwintna kolacja w Restauracji Arłamów oraz degustacja nowego menu.

Drugi dzień uczestnicy rozpoczęli częścią merytoryczną Holistic MICE. Panel otworzyli Michał Kozak – Prezes Zarządu i Joanna Dobrzańska – Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, przedstawiając ofertę Hotelu Arłamów oraz zmiany jakie nastąpiły w skali roku i plany rozwojowe na przyszłość. Następnie odbył się – wykład motywacyjny Piotra Tomali, himalaisty, zdobywcy dwóch ośmiotysięczników, szefa Polskiego Związku Alpinizmu oraz uczestnika akcji ratunkowej na Nanga Parbat. Kolejnym punktem programu były warsztaty na temat etykiety biznesowej – „Biznesowe savoir-vivre – autentyczność, skuteczność, zasady… Co mówi etykieta biznesowa, a co praktyka” poprowadzone przez Agnieszkę Marudę-Sperczak (trenera i mówcę motywacyjnego) oraz panel dyskusyjny prowadzony przez Magdalenę Kondas, redaktor naczelną MeetingPlanner.pl – „Bez przekraczania granic nie odniesiesz sukcesów branży eventowej”. W dyskusji uczestniczyli Patrycja Czyżewska (Make Event), Jakub Zdrzalik (Perfectto), Artur Szczęsny (Rebelia Media), Barbara Świderska (DreamEvents), Grzegorz Kuć (10Team), Krzysztof Paradowski (CMA). Całość trafnie podsumował Michał Kozak – Prezes Zarządu Hotelu Arłamów S.A.

Kolejny dzień uczestnicy spędzili na sportowo – Arłamów MICE Games czyli Triathlon, Racketlon, Turniej Strzelania Sytuacyjnego, Turniej Drużyn, Akademia Golfa i inne atrakcje.

Podsumowanie sportowej rywalizacji oraz wręczenie nagród miało miejsce podczas kolacji w stylowej Karczmie na Stoku.

OOH event! był patronem medialnym wydarzenia.
Więcej zdjęć w albumie FB OOH event!