Logo

POS Stars

Znamy skład Jury 11. edycji konkursu POS STARS

Po raz kolejny wybrane zostaną najlepsze realizacje rynkowe wspierające sprzedaż.

Głosowanie odbędzie się podczas targów FestiwalMarketingu.pl w warszawskim EXPO XXI z udziałem profesjonalnego JURY, które wybierze najlepsze POS-y w 16 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids i Rozrywka.

Praca najwyżej oceniona przez JURORÓW otrzyma dodatkowo nagrodę GRAND PRIX.

Już we wrześniu głosować będzie JURY w składzie: 

Ewa Olszewska/DANONE
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, którą ukończyła z dwoma specjalizacjami: Reklama i Marketing oraz Techniki Wywierania Wpływu Społecznego, bo od dziecka fascynował ją ludzki umysł i jego plastyczność oraz fakt, że reklama to coś więcej niż przerywniki w ulubionych programach. Doświadczenie zdobywała w agencjach reklamowych McCann oraz Isobar, a następnie „po drugiej stronie lustra” w firmach kosmetycznych L’Oreal i Coty, by aktualnie znaleźć się w Danone. Kategorie FMCG to dla niej styl życia: dynamiczny, pełen wyzwań i niespodzianek, co wbrew niektórym uznaje za mocną stronę tej branży.

Ireneusz Laskowski/Altavia Polska
Ireneusz Laskowski z rynkiem reklamy związany jest od ponad dwóch dekad. W Altavia Polska pracuje od początku jej istnienia, czyli od 17 lat, na stanowisku General Director od 2008 roku. Altavia Polska specjalizuje się w dostarczaniu efektywnych rozwiązań do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzedaży. Zapewnia klientom szeroki zakres usług: poczynając od kreacji i strategii, przez projektowanie materiałów POS, przygotowanie materiałów do druku, kończąc na produkcji i logistyce do punktów sprzedaży. Firma należy do globalnej Grupy Altavia, która obsługuje na całym świecie kilkuset wiodących retailerów i marek; działa w 43 miastach w 30 krajach i zatrudnia ponad 2 000 osób na całym świecie.  

Dariusz Nabywaniec/Goldenberry Group
Współwłaściciel Goldenberry Group, działającej na rynku od 10 lat. Swoje doświadczenie zdobywał projektując i komercjalizując oferty dla klientów końcowych m.in. w takich firmach jak: Philip Morris International, Netia, Telekomunikacja Polska/ Orange. Ekspert w dziedzinie analiz marketingowych i komunikacji rynkowej.

Karolina Karolczak/ Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Od początku kariery związana z branżą FMCG oraz handlem detalicznym na rynku polskim i europejskim. Pracowała dla międzynarodowych korporacji oraz liderów rynku, odpowiadając min. za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej 360°, wspieranie i organizowanie zadań działu sprzedaży, oraz współtworzenie strategii przedsiębiorstwa. Pracowała dla: Sephora, Levis, BIC, FoodCare, Tchibo, Agros Nova, Maspex. W Sodexo odpowiada za współpracę z Partnerami w tym sieciami handlowymi oraz zakupy.

Paweł Frej/ Opus B Brand Design
Absolwent krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych. Zarządza projektami z zakresu packaging, branding i new product development. Wraz z zespołem tworzy projekty dla największych marek z Polski i zagranicy. Zdobywca wielu prestiżowych nagród w konkursach branży brand design i packaging na świecie, takich jak m.in. Pentawards, Creativity International Awards czy Red Dot.

Wojciech Dendys/ MASPEX
Od 6 lat związany z Grupą Maspex – jedną z największych firm branży spożywczej w Europie Środkowo-Wschodniej. Doświadczenie zdobywał w zespołach trade marketingu handlu nowoczesnego i tradycyjnego. Od września 2018 roku odpowiada za obszar projektowania i zarządzania materiałami POS dla marek części Food z portfolio Maspeksu, do której należą rynkowi liderzy, jak Lubella, Łowicz, Krakus czy DecoMorreno.

Maciej Świątek / Mindshare World
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Karierę rozpoczynał w 2007 roku na stanowisku asystenckim w dziale prasowym w CR Media Consulting.Do zespołu Mindshare dołączył w 2008 roku jako Junior Media Planner. Od 2012 obejmuje stanowisko Director w pionie Client Leadership i prowadzi jeden z zespołów klienckich. Jednocześnie zarządza działalnością domu mediowego The Media Insight. Pracuje dla takich marek jak Mondelez, Eurocash, FOX Network, Haribo, RMF FM, Booking.com, TK Maxx czy Grupa Savencia. Dodatkowo, wspiera wszelkie projekty OOH i kinowe spółek. Pięciokrotny zdobywca nagrody Effie. Trzykrotny zdobywca statuetek w konkursie MIXX Awards. W 2019 roku został Jurorem w konkursie Young Creatives w kategorii Media.

Głosowanie odbędzie na terenie EXPO XXI Warszawa w dniu 18 września podczas targów reklamy FestiwalMarketingu.pl w specjalnie wydzielonej strefie w której będzie można zobaczyć każdy zgłoszony POS. Uczestnicy targów również będą mogli głosować na POS, który najbardziej się im spodoba, głosowanie będzie trwało dwa dni 18 i 19 września i wyłoni zwycięzcę w kategorii NAGRODA PUBLICZNOŚCI.

Zgłoszenia do konkursu nadal są jeszcze przyjmowane – deadline to 30 lipca.

Aby zgłosić POS należy wypełnić FORMULARZ.
Kontakt w sprawie zgłoszeń: magdalena@oohmagazine.pl.
Regulamin TUTAJ.

Organizatorem konkursu jest OOH magazine.

MW