Marka Cocodrillo dołączyła do grona firm wspierających wydarzenia w ramach Sceny Kulturalnej. To największy projekt letni na polskim wybrzeżu, realizowany wspólnie z telewizją Polsat. Od 1 lipca do 23 sierpnia, w pięciu nadmorskich miejscowościach, na wypoczywających czeka szereg atrakcji, między innymi kabarety, koncerty oraz przedstawienia dla dzieci.
Scena Kulturalna w okresie od 1 lipca do 23 sierpnia codziennie oferuje bogaty program kulturalno-rozrywkowy w pięciu nadmorskich miejscowościach: Juracie, Jastarni, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Łebie. Wypoczywający nad Morzem Bałtyckim mogą uczestniczyć w kabaretach i koncertach, ale także w premierowych pokazach filmowych, spotkaniach autorskich oraz z YouTuberami. Organizatorzy przygotowali również bogatą ofertę dla najmłodszych: w programie znalazły się przedstawienia i spektakle dziecięce oraz specjalna strefa zabaw. Scenie Kulturalnej towarzyszy również wakacyjna księgarnia, bar oraz kawiarnia z aromatyczną kawą, a także rodzinne strefy sportu na plażach.
– Cieszymy się, że jako marka Coccodrillo możemy uczestniczyć w inicjatywie wspierającej kulturę. Poprzez udział w projekcie Scena Kulturalna, chcemy inspirować rodziny i promować ideę, że kultura jest dla każdego, bez względu na wiek. Zróżnicowany program wydarzenia sprawi, że każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL SA.
Przedstawiciele Coccodrillo będą obecni w lokalizacjach Sceny Kulturalnej. W związku z tym projektem powstały specjalne spoty reklamowe promujące markę oraz wydarzenie. Będą one wyświetlane w trakcie kulturalnych wydarzeń oraz zostaną wyemitowane w telewizji Polsat i Polsat News – spółka szacuje, że dotrą one do prawie 1 mln tys. widzów.