Zwiedzający targi FestiwalMarketingu.pl mogli głosować w konkursie Super Gift na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego.
Była to druga odsłona konkursu na najciekawszy gadżet Festiwalu. Pierwsza, przed targami, w której głosować można było poprzez formularz internetowy wyłoniła zwycięzców w 6 kategoriach: przedziałach cenowych oraz w kategorii Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera.
Do konkursu zgłoszono 80 gadżetów reklamowych, jego ideą jest wyróżnienie artykułów promocyjnych prezentowanych podczas targów, odznaczających się funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją.
Najwięcej głosów publiczności zdobyły unikalne, personalizowane trampki (Kokoszulka.pl), drugie miejsce przypadło reklamowemu papierowi biodegradowalnemu z nasionami kwiatów (Corthogreen), a ekskluzywny zestaw upominkowy „Biznes klasa z whisky” zajął trzecie miejsce (Fabryka Prezentów).
Ze względu na zbliżoną liczbę głosów, dwa wyróżnienia powędrowały do biodegradowalnego znaczkaz bezpiecznym zapięciem (Badge4U) i kosza upominkowego „Słodki Smak Sukcesu” (Fabulosa.pl).
Pełne wyniki konkursu: ZOBACZ TUTAJ.
11. edycja targów FestiwalMarketingu.pl odbyła się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa.
JK