KERRIS Group stworzyło jednostkę biznesową dedykowaną prowadzeniu działań z obszaru performance marketingu – KERRIS Select. Business unit powstał z przekształcenia działu performance, który od ponad 5 lat funkcjonował w strukturach Grupy. Umożliwi to położenie większego nacisku na rozwój kompetencyjny i biznesowy firmy w tym obszarze. Zarządzanie unitem objął Jędrzej Zarychta, Head of KERRIS Select.
KERRIS Select oferuje kompleksowe rozwiązania z obszaru performance marketingu, m.in.: reklamy w wyszukiwarkach internetowych oraz pozycjonowanie (SEM, w tym SEO), kampanie w mediach społecznościowych (paid social), w technologii programmatic realizowanej na portalach internetowych i w aplikacjach mobilnych (reklamy bannerowe, wideo, audio, content marketing, marketing szeptany), a także z zakresu e-mail marketingu. Realizuje również szkolenia, audyty oraz tworzy indywidualne rozwiązania, dostosowane do potrzeb klientów.
Zespół KERRIS Select posiada doświadczenie w prowadzeniu działań na terenie Polski i na rynkach CEE. Współpracuje z firmami z rozbudowanymi działami marketingu oraz bez tego rodzaju jednostek w strukturze, działami sprzedaży i bezpośrednio z właścicielami biznesów. Wśród partnerów unitu znajdują się też agencje i firmy z branży marketingowej, które nie posiadają kompetencji performance „in house”. Obecnie jednostka realizuje działania m.in. dla: Poly (wcześniej Polycom), Romet, Sinfonia Varsovia, Valeo czy ZT Kruszwica.
– KERRIS Select jest odpowiedzią na kierunek, w którym rozwija się digital – mierzalnej dziedziny, łączącej obszary marketingu i sprzedaży. Obecnie wszystkie działania prowadzone w digitalu możemy na bieżąco monitorować i reagować na czynniki zewnętrzne, takie jak oferta konkurencji, zachowania konsumentów, a nawet pogoda. Mamy kontrolę, a celem jest wynik– powiedział Ignacy Bochiński, Partner KERRIS Group.
– Skupiamy się przede wszystkim na dostarczaniu wyników, wspierających długofalowe działania sprzedażowe. Na drodze do ich osiągnięcia kluczowe są dwa aspekty – bieżące reagowanie na czynniki zewnętrzne oraz dopasowanie rozwiązań do firmy. Dlatego każdy projekt zaczynamy od analizy celów biznesowych, aktywności marketingowo-sprzedażowych i struktury organizacyjnej klienta. W ten sposób tworzymy rozwiązania, które nie tylko dobrze wyglądają na prezentacji, ale są możliwe do zrealizowania i skuteczne – dodaje Jędrzej Zarychta, Head of KERRIS Select.
Na czele business unitu stanął Jędrzej Zarychta, który od ponad 6 lat jest związany z KERRIS Group. Będzie odpowiadał m.in. za zarządzanie zespołem i obecnymi procesami oraz nadzór nad jakością realizowanych działań. Poprzednio kierował działem performance marketingowym, funkcjonującym w ramach Grupy i w dużej mierze przyczynił się do jego szybkiego rozwoju. Posiada doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych projektów performance marketingowych o charakterze ogólnopolskim i międzynarodowym, obejmujących m.in. płatne kampanie, pozycjonowanie stron oraz niestandardowe rozwiązania reklamowe w internecie. Realizował działania dla takich klientów jak: Porsche, Uber, Romet, Honeywell, Leadership Academy for Poland czy CIMA (Chartered Institute of Management Accountants).
Więcej informacji na temat KERRIS Select znajduje się: TUTAJ.
JK