12 września w we wrocławskiej Magnolii wystartowała piąta edycja kultowego już wydarzenia Super Pharm – Beauty City!
Koncepcja kreatywna eventu jest za każdym razem inna – w tym roku organizatorzy postawili na motyw przewodni miejskiej dżungli „city jungle”. Urzekająca scenografia, bazująca na żywej roślinności, uzupełniona modnymi neonowymi elementami, doskonale wpisuje się w aktualne trendy.
Hasło tegorocznej edycji to „Dzika radość odkrywania” – a na uczestników jak zwykle czekają same niespodzianki. Razem z partnerami wydarzenia będziemy odkrywać tajemnice kobiecej urody, rozmawiać o trendach w makijażu i pielęgnacji. Darmowe dermokonsultacje, badania włosów i skóry głowy, bezpłatny manicure – także hybrydowy – to tylko część atrakcji, które przygotował Super Pharm. Jak co roku zapraszamy na metamorfozy, gdzie pod czujnym okiem specjalistów udowodnimy, że każda kobieta jest piękna!
Wszyscy goście eventu będą mogli wziąć udział w licznych quizach i konkursach, w których do wygrania są atrakcyjne nagrody ufundowane przez partnerów wydarzenia.
Najciekawsze panele dyskusyjne z ekspertami będą transmitowane na fanpage’u drogerii oraz na Instagramie.
Beauty City to także doskonała okazja na zakupy kosmetyczne – rabaty podczas eventu sięgają 50 %!
W tym roku po raz pierwszy do grona Partnerów dołączyły firmy, które promują kosmetyki bazujące tylko na naturalnych składnikach – polska marka Resibo, Natural ME czy Splat Biomed (producent pasty do zębów).
Poza Wrocławiem event odbył się także w Gdańsku (Galeria Bałtycka, 19-21.09.). Ostatnie z cyklu wydarzenie organizowane przez Super- Pharm odbędzie się w Warszawie (Złote Tarasy, 3-5.10.)
Za koncepcję kreatywną i produkcję wydarzenia odpowiada już po raz piąty agencja EWESA.