Wydarzenia „Wielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży”

„Wielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży”

0

Aby prowadzić działania marketingowe, promocyjne bądź sprzedażowe potrzebny jest niezawodny system CRM. Pomaga on zarządzać kontaktami, realizować pragnienia klienta i zwiększać zyski firmy. Zdobycie zaufanego klienta jest prestiżem i realizacją potrzeb sprzedażowych oraz komunikacyjnych. Aby zacząć działania na tej płaszczyźnie potrzebny jest system dopasowany do Państwa potrzeb.

Już 4 grudnia 2019 roku w Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat” w Warszawie bezpłatne* wydarzenie „Wielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży”.

Rejestracja dostępna online TUTAJ.

Jakie cechy powinien mieć system CRM?
Jak być o krok przed konkurencją? – Szczególnie teraz, kiedy do codziennego użytku włączane są nowoczesne technologie.

Prelekcje podczas tego wydarzenia poprowadzą m.in:

Łukasz Kasprzyk – Kierownik Zespołu Zarządzania Klientami, Departament Gier Online, TOTALIZATOR SPORTOWY Sp. z o.o.
Maciej Stanusch – Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.
Jan Maria Kowalski – Dyrektor Operacyjny, Departament Systemów Obszarów Wsparcia, Bank Pekao S.A.
Karol Wąsowski – Dyrektor Działu CRM KB, Alior Bank S.A.

Tematy wystąpień aktualizowane są na bieżąco na stronie wydarzenia: strona wydarzenia<<

Tematyka konferencji:

– Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
– AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
– Customer Experience
– Omnichannel Customer Management
– Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
– Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media
– Aplikacje sprzedażowe
– Skuteczna komunikacja
– Contact Center
– Workflow
– Business Intelligence
– Analiza danych klienta
– Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
– Usługi i aplikacje mobilne
– Systemy mailingowe i SMS-owe

Ilość miejsc jest ograniczona.

Grupa docelowa:

– Przedstawiciele Zarządu
– Dyrektorzy i Kierownicy zarządzający działami: Marketingu, Sprzedaży, Handlowym, IT, BOK
– Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
– Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

*Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla: przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Firmy chcące wziąć udział w konferencji prosimy o kontakt z organizatorem.

Uczestnikom gwarantujemy: certyfikat, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

MW