Grupa Unique, w skład której wchodzi agencja UNIQUE ONE i UNIQUE Digital, wygrała przetarg i odpowiada za organizację, realizację, a także zaplanowanie i zakup mediów do komunikacji akcji marki Canon (Canon Polska).
W działaniach komunikacyjnych marki Canon zaangażowanych zostało dwóch influencerów, którzy na co dzień zajmują się fotografią. Jest to #Magdalena Mizera oraz #Fotobłysk.
Kampania odbywa się pod adresem www.promocjecanon.pli składa się z dwóch etapów. Pierwszy etap wystartował 23 listopada i polega na głosowaniu na propozycje tzw. challenge, które będą realizowane przez zaangażowanych do akcji influencerów. Do ich realizacji wykorzystany jest najnowszy systemCanon EOS R.
Drugi etap, który wystartuje na początku grudnia dotyczy głosowania na realizacje wybranych wcześniej challenge’y. Głosowanie fanów wyłoni zwycięskiego influencera. Followersi mogą oddawać swoje głosy, a także skomentować każdą realizację.
Dla najbardziej aktywnych fanów przewidziane są nagrody – spotkanie z wybranym influencerem i wspólna praca na systemie Canon EOS R.
AgencjaUNIQUE ONE jest odpowiedzialna za obsługę promocji, kreację i opracowane leanding page strony (www.promocjecanon.pl)oraz projekt komunikacji digital.
Promocję wspiera kampania digital. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Unique Digital.
KL