Logo

Marketing MIX

OSHEE w Mercedesie – na drodze do sukcesu

Służbowy laptop czy komórka nie są już wyróżnikiem w ogłoszeniach o pracę, dziś bardziej dziwi ich brak pośród benefitów, oferowanych pracownikom przez firmy. Rynek pracy powoli oswaja się ze standardami, które wyznaczają pracodawcom młodzi kandydaci. Zamiast wyświechtanych haseł i enigmatycznych perspektyw rozwoju, pracownicy wolą dostęp do nowoczesnych narzędzi oraz jasne zasady, o których firma nie tylko mówi, ale także zgodnie z którymi działa na co dzień.

Bardzo istotny jest również komfort pracy, który pracodawca może poprawić chociażby poprzez wymianę floty firmowych samochodów. Takie rozwiązanie w 2016 roku wprowadziła firma OSHEE – efektami zmian cieszyli się pracownicy z różnych szczebli – od handlowców, przez pracowników biurowych, kierowników regionalnych, dyrektorów, aż po Zarząd firmy. Wymiana aut na samochody marki Mercedes-Benz była możliwa dzięki nawiązaniu współpracy z Dealerem Sobiesław Zasada Automotive.

Współpraca dotycząca floty i pierwsze związane z dużym kontraktem rozmowy, które miały miejsce w roku 2016, zostały zwieńczone sukcesem, czego dowodem było wydanie pierwszej dużej floty w marcu 2017 roku. Początkowym celem OSHEE była wymiana samochodów osobowych całej firmy z marki popularnej na premium. Był to przełomowy kontrakt na polskim rynku flotowym, który dotychczas nie operował na pojazdach z segmentu premium. Obecnie współpraca rozrosła się o dostarczanie samochodów dostawczych wraz z kompleksową obsługą (finansowanie, ubezpieczenie, serwis, obsługa oponiarska).

Rozwój floty samochodowej OSHEE jest bezpośrednio powiązany z progresem, który firma odnotowuje przez ostatnie lata. OSHEE stale się rozwija, czego przykładem jest przejęcie rozlewni wód Kinga Pienińska w roku 2018, a następnie w roku 2019 firmy SONKO. Aktualnie w posiadaniu firmy jest ponad 140 samochodów marki Mercedes-Benz, którymi na co dzień poruszają się jej pracownicy. Samochody, poza wartością użytkową dla jeżdżących nimi pracowników, pełnią również rolę nośników haseł istotnych dla marki.

MW