Logo

Event MIX

Druga edycja konferencji „Kod Innowacji” GS1 Polska

21 listopada odbyła się druga edycja konferencji „Kod Innowacji”, której gospodarzem było GS1 Polska, a więc operator m.in. kodu kreskowego. Organizatorem eventu była po raz drugi Agencja Stereomatic, która została wybrana w formie przetargu.

W czasie wydarzenia, które odbyło się w należącej do warszawskiego kompleksu Koneser
Butelkowni, a które poprowadził konferansjer Maciej Kautz, swoje wystąpienia mieli Piotr Bucki, a także Natalia Hatalska.

W czasie wieczoru zostały również rozdane nagrody za najlepsze wdrożenia rozwiązań GS1. Otrzymali je m.in. w kategorii Retail firma Decathlon, w e-commerce Allegro, a za wdrożenie w obszarze TSL firma Pekaes.Po części oficjalnej goście wzięli udział w afterparty, któremu towarzyszył networking, a
także występ DJ’a Bumiego Philipsa.
W konferencji wzięło udział około 120 osób. Event odbył się w Butelkowni w kompleksie Koneser. Stereomatic odpowiadała za pełną produkcję i koordynację wydarzenia. Agencja odpowiedzialna była za: opracowanie scenariusza, reżyserię i produkcję  eventu, dobór i negocjację warunków z podwykonawcami, wykonanie grafiki i animacji towarzyszącej wydarzeniu, tworzenie scenografii na potrzeby eventu, booking prelegentów, koordynację działań hotelowych i logistyki.Event realizował trzyosobowy zespół agencji, opiekunem klienta i producentem całości wydarzenia był Damian Haftkiewicz.