24 września w Katowicach oraz 4 października w Krakowie odbyła się trzecia edycja imprezy EKG Reklamy – wydarzenia z dziedziny upominków firmowych organizowanego przez firmę Fabryka Magika. Trudno o lepszą okazję do zapoznania się z nowościami, trendami i ciekawostkami z branży.
Dla kogo?
– EKG Reklamy kierujemy do wszystkich osób zainteresowanych marketingiem, a szczególnie budowaniem bezpośrednich relacji z klientami i partnerami biznesowymi – mówi Paweł Pawul, Prezes Zarządu Fabryki Magika. – To bardziej kameralna impreza niż wielkie targi. W czasie jej trwania chcemy umożliwić gościom bezpośrednią rozmowę z producentami oraz prelegentami. Jesteśmy otwarci na nowe stanowiska i głosy w dyskusji, dlatego nasz formularz zgłoszeniowy na stronie www.ekgreklamy.pl nadal jest aktywny – dodaje.
W tym roku impreza odbędzie się po raz pierwszy w Katowicach (24 września, Courtyard by Marriott) i po raz trzeci w Krakowie (4 października, Best Western Efekt Express). Ponieważ zespół Fabryki Magika pragnie równie mocno zadbać o relacje ze swoimi stałymi, jak i nowymi partnerami, na Górnym Śląsku w Katowicach planowane są dokładnie te same wystąpienia i udział tych samych wystawców, co w Krakowie.
Czym jest EKG Reklamy i dlaczego warto tu być?
Impreza składa się z dwóch części – panelowej oraz targowej. To przede wszystkim dużo przydatnej wiedzy, know-how i konkretów z branży. Pomysłami, doświadczeniami i inspiracjami z gośćmi dzielić się będzie zespół specjalistów Fabryki Magika oraz zaproszeni prelegenci. W części panelowej organizatorzy zapowiedzieli udział ekspertów związanych z branżą reklamy i marketingu oraz sprzedaży bezpośredniej.
Fot. Piotr Szałański
W programie tegorocznego EKG znalazły się między innymi wystąpienia Łukasza Wołka – CEO technologicznej spółki Eura7 oraz agencji komunikacji marketingowej Abanana Advertising. Główne wystąpienie natomiast poprowadzi Paweł Tkaczyk – guru w zakresie marketingu, brandingu i social mediów. Temat wystąpienia Pawła Tkaczyka to: „Nowe trendy w marketingu, czyli na co zwrócić uwagę w nadchodzącym roku?”
– Chcemy by wartościowe prelekcje i warsztaty wyróżniały EKG Reklamy na tle imprez z naszej branży. Po ubiegłorocznej edycji wiemy, że uzyskanie fachowej wiedzy i opinii z „pierwszej ręki” to jedna z ważniejszych potrzeb uczestników – tłumaczy Paweł Pawul.
Część targowa to możliwość zapoznania się z aktualnymi trendami w branży upominków reklamowych. Według zapewnień organizatorów, na indywidualnym spotkaniu klient nigdy nie miałby szansy obejrzeć, dotknąć czy przetestować aż tylu różnych gadżetów – to niewątpliwa zaleta takiej formy spotkania. Zamierzeniem organizatorów jest, by EKG Reklamy było miejscem nawiązywania relacji oraz wymiany opinii klientów z producentami, dlatego też liczba gości i stoisk nie powinna tutaj przytłaczać.
– W ubiegłym roku, chcąc pokazać jak najlepiej zakres naszej oferty, przygotowaliśmy 14 stoisk z takimi markami jak m.in: Wenger, Victorinox, Cacharel, Stefania, Benchfield, Xindao, BIC, Sagaform, Waterman, Parker czy Paul Balmain. W sumie zaprezentowaliśmy ponad 2000 produktów. W tym roku nie zamierzamy obniżać lotów – zapewniają organizatorzy z Fabryki Magika.
– Dbamy o to, aby podczas EKG Reklamy były obecne marki kreujące światowe trendy. W tak dynamicznym i szybko zmieniającym się środowisku obserwowanie sąsiada obok to za mało – dodaje Paweł Pawul.
Niesamowitą atrakcją części targowej podczas wydarzenia jest EKGift. To konkurs z udziałem uczestników, podczas którego w drodze głosowania zostaje wyłoniony najciekawszy upominek. Swoje propozycje konkursowe zgłaszają wszyscy obecni wystawcy, a każdy z uczestników zaproszony jest do oceny ich oferty. Wśród nowych wystawców organizatorzy zapowiadają udział między innymi designerskiej marki Koziol oraz firmy CTM, oferującej nieograniczone niemalże możliwości nadruków fullcolor. Powyższym atrakcjom będą towarzyszyć znakomite potrawy cenionego kucharza – Mikołaja Reya oraz konkursy i bogate giftpacki dla uczestników.
Fot. Piotr Szałański
Chociaż powiedzenie „wyróżnij się, albo zgiń” nie traci nic ze swojej wartości, to przygotowując tegoroczne EKG Reklamy, Fabryka Magika parafrazuje je i mocny nacisk kładzie na możliwość personalizacji upominków. Jak przyznają jej eksperci, nowości technologiczne niebywale poszerzyły pole działania firm.
– „Personalizuj albo zgiń” to główne hasło tegorocznego EKG. Według naszych obserwacji, upominki personalizowane lub nawet tworzone dla konkretnej osoby zawsze robią ogromne wrażenie, każdy obdarowany prezentem ze swoim imieniem lub bezpośrednią dedykacją może poczuć się wyjątkowo. Niestety, do niedawna personalizacja kojarzyła się z karkołomnym zadaniem… teraz staje się niezwykle łatwa i jak nigdy osiągalna logistycznie.
W ankiecie przeprowadzonej wśród uczestników ubiegłorocznego EKG Reklamy aż 83% ankietowanych stwierdziło, że odwiedzi ten event za rok. Po pierwszej edycji w 2017 wskaźnik ten wynosił 68%. Choć organizacja tego wydarzenia to spore wyzwanie dla całego zespołu Fabryki Magika, wzrost popularności eventu jest dużą motywacją do przygotowania tegorocznej edycji.
– Po ponad 10 latach prowadzenia firmy i zbieraniu doświadczeń w produkcji upominków reklamowych wydawałoby się, że nie da się już tego robić lepiej, że można tylko umawiać więcej spotkań i co najwyżej uczyć się nowinek w technologiach drukarskich. Nic bardziej mylnego. Poprzez organizację wydarzenia chcieliśmy pokazać jak ważna jest dla nas jakość, rozwój, relacje i niezawodność. Chcieliśmy pokazać, że w tej branży przewaga konkurencyjna to coś więcej niż własna produkcja zdobień – mówi Michał Czeluśniak, Dyrektor Zarządzający Fabryki Magika.
Fabryka Magika od kilkunastu lat zajmuje się doradztwem w wyborze i produkcją materiałów reklamowych. Przygotowuje upominki dla klientów z całej Polski.
www.fabrykamagika.pl
www.ekgreklamy.pl
Wywiad ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine, pobierz bezpłatnie TUTAJ.