Do portfolio Wawel dołącza pyszna nowość, jakiej jeszcze na rynku nie było. Czekolada i Miniczekolada z Wawelu Big Milk to produkty, które powstały z idealnego połączenia delikatnie gorzkiej czekolady Wawel 43% cocoa z mlecznym nadzieniem Big Milk.
W ramach promocji nowych produktów marka przygotowała szeroko zasięgową kampanię telewizyjną oraz digital. W punktach sprzedaży pojawią się także przykuwające uwagę materiały POS.
Nowość w portfolio Wawel gwarantuje niepowtarzalne doznania smakowe. Dwie topowe marki kolejny raz przystąpiły do współpracy, a wszystko po to, aby znów zaskoczyć miłośników słodkości – tym razem w kategorii czekolad. Do odkrycia są Czekolada z Wawelu Big Milk (100 g) i MINIczekolada Big Milk, w kieszonkowej wersji 45 g. Nowości w portfolio Wawel, tak jak i inne produkty marki są pełne tylko Dobrych Składników. Bez barwników, sztucznych aromatów i dodatku substancji konserwujących oraz emulgatora E476.
Najnowszy spot reklamowy podkreśla wyjątkowe połączenie delikatnie gorzkiej czekolady Wawel, z puszystym, mleczno – śmietankowym nadzieniem inspirowanym lodami Big Milk. Nowości wyróżnia dodatkowo atrakcyjny i nowoczesny design opakowań, eksponujący najważniejsze atrybuty smakowe produktu. W nowej komunikacji pojawiają się ponownie Jacek i Maciek, bohaterowie znani już z kampanii Wolność Wyboru oraz Kampanii Czekolad Wawel.
Promocję nowości wspiera intensywna kampania – spoty TV w najbardziej zasięgowych stacjach (TVN, Polsat, TVP, a także stacjach tematycznych), szeroko zasięgowe wsparcie digital, czyli komunikacja oparta o display, video, Influencer oraz Social Media marketing, a dodatkowo działania PR i materiały POS. Kampania wystartuje już 17 lutego.
Za działania promocyjne odpowiedzialni są:
Produkcja spotu – Studio Produkcyjne Lemon, Wsparcie PR i działania z Influencerami – Agencja Great Minds, Zakup mediów – Dom mediowy Mets