W ramach toczącej się od listopada kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” w krakowskim Tesco odbyło się wyjątkowe wydarzenie z udziałem Adama Małysza. Konsumenci mieli okazję zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z legendą sportu, wziąć autograf, a nawet podjąć niezwykłe wyzwanie – dzięki specjalnej grze VR spróbować pobić rekord Adama Małysza w skokach narciarskich!
Słodkie atrakcje dla całej rodziny!
Wyjątkowa strefa Milka dostępna była przez cały dzień w pasażu krakowskiej galerii Tesco przy ulicy Kapelanka 54. Gość specjalny, Adam Małysz, pojawił się w niej wieczorem, by zdradzić kulisy skoków narciarskich oraz zachęcić konsumentów do wspólnego kibicowania Naszym. Był czas na autografy i wspólne zdjęcia oraz inne atrakcje angażuące całą rodzinę. Goście galerii mieli okazję wziąć udział w konkursach oraz oddać skok dzięki wyjątkowej grze VR.
Udział Adama Małysza w wydarzeniu związany był z objęciem przez niego nowej funkcji w ramach strategicznej współpracy z marką Milka. Uwielbiany przez Polaków sportowiec został opiekunem inicjatywy „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”, której celem jest wspieranie przyszłych mistrzów na początku ich wymagającej drogi na szczyt. Program jest elementem długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka kontynuuje m.in. nawiązaną w ubiegłym roku współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry A, a także szereg akcji promocyjnych i konkursów konsumenckich.
Kampania „Milka. Sercem z Naszymi”
Kampania pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020, cieszy się silnym wsparciem 360 stopni. Materiały z wizerunkiem polskiej Kadry A można zobaczyć w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milka w zakładce sponsoring.
Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada agencja event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
MW