Agencja eventowa EL Padre wspólnie z firmą transmisjelive wprowadza do swoich usług realizację eventów w formie wirtualnej oraz ofertę esportową we współpracy z Fantasyexpo.
– Kryzys branży MICE związany z koronawirusem wymusza na firmach niestandardowe podejście do komunikacji i organizacji eventów. Nadal w organizacjach są one istotne dla realizacji celów biznesowych. W kierunku wydarzeń w formie digital, już zaczęli podążać liderzy z różnych sektorów. Przykładem tego jest Microsoft, gigant branży informatycznej i jeden z największych na świecie twórców oprogramowań komputerowych, który zdecydował, aby organizowaną przez niego coroczną, największą konferencję programistyczną Microsoft Build przeprowadzić w formie transmisji online – powiedział Wojciech Cłapiński, wiceprezes EL Padre.
Jak informuje EL Padre, nowa usługa oferuje m.in. szczegółowe przygotowanie i obsługę wydarzenia, interaktywne narzędzia eventowe oraz najwyższej jakości streaming i produkcję sygnału, który gwarantuje partner projektu, firma transmisjelive. Obejmuje również dokładną ewidencję uczestników, a także hasłowany dostęp jedynie dla gości precyzyjnie wskazanych przez klienta.
– Nadal realizujemy i będziemy realizować transmisje na YouTube i Facebooka, ale te platformy mają pewne ograniczenia. My nie lubimy ograniczeń i dlatego stworzyliśmy własną platformę, co też jest odpowiedzią na bieżące potrzeby rynku. Klienci pytają o transmisje z wydarzeń w modelu pay-per-view, transmisje dla grup roboczych, za hasłem lub po zalogowaniu. Mamy gotowe rozwiązanie – mówi Artur Kuszel, producent w transmisjelive.
Podobnie jak w przypadku tradycyjnej organizacji wydarzeń, usługa obejmuje tworzenie kreacji, KV oraz kompleksowego scenariusza digital eventu, a także szczegółowy przebieg wydarzenia, propozycje prelegentów i prowadzących, harmonogram prac oraz agendę. Po evencie, agencja tworzy 2-minutowy film z materiałów streamingowych.
Obecnie jednymi z najpopularniejszych narzędzi, oferujących możliwość prowadzenia wideokonferencji i czatów dla większej liczby osób, są komunikatory, takie jak Zoom, Webex czy Skype for Business. Usługa oferowana przez EL Padre gwarantuje ponadto oprawę typową dla eventów stacjonarnych. To platforma służąca do kreowania i kompleksowego przeprowadzenia eventu w cyfrowo-interaktywnej odsłonie.
Uzupełnieniem nowej propozycji jest rozrywka oparta o ofertę gamingową przygotowaną we współpracy z agencją gamingową Fantasyexpo. Agencja zajmująca się tworzeniem produktów esportowych, transmisji wydarzeń oraz kampanii z influencerami gamingowymi przygotuje formaty esportowych turniejów czy ligi, które pozwolą zaistnieć w świadomości odbiorców. – Przez zwiększoną konsumpcję online, każda kampania marketingowa w obszarze gamingu może być o wiele bardziej efektywna niż tradycyjne przekazy reklamowe, szczególnie gdy platformy z grami takie jak Steam biją kolejne rekordy – mówi Mateusz Górecki, head of Agency Fantasyexpo. – Działający w sieci influencerzy cieszą się aktualnie wzmożona aktywnością ze strony swoich odbiorców, a ci zaś zależnie od tworzonej treści, stanowią pełny przekrój społeczeństwa. Wspomniany Steam, czyli platforma dystrybucji gier w miniony weekend odnotowała rekordową liczbę – 20 milionów zalogowanych użytkowników. Gracze, w sumie spędzili 6,2 mln godzin, oddając się tej rozrywce – dodaje.
www.digitalevent.pl