Harmony Polish Hotels włączyło się w akcję informacyjną: nie odwołuj rezerwacji… zmień termin… – poinformowała Elżbieta Lendo, prezes zarządu Harmony Polish Hotels.
Proponują również możliwość zakupu cegiełek dla hoteli, które goście, jako tradycyjne vouchery, będą mogli wykorzystać w przyszłym roku, a w ramach cegiełki za 100 zł, gość otrzymuje do wykorzystania dodatkowe 20 zł.
W przedsięwzięciu mogą wziąć udział wszystkie polskie hotele. – Rozpoczęliśmy dziś tą akcję wśród Harmony Polish Hotels, ale zachęcamy do włączenia się do akcji z wykorzystaniem uspójnionego przekazu wszystkie polskie hotele – podkreśla.
Każdy z hoteli może sprzedawać cegiełki (vouchery) we własny zakresie, do wykorzystania we własnym obiekcie, w ramach akcji #ratujmypolskiehotele.
Jak tłumaczy w informacji o akcji #ratujmypolskiehotele Elżbieta Lendo: – Branża turystyczna staje w obliczu kryzysu o globalnym rozmiarze, większego niż wszystko, co znaliśmy do tej pory. Hotelarstwo to branża gospodarki niezwykle wrażliwa na takie sytuacje. Znajdujemy się w ogromnym kryzysie. Z tak dramatyczną sytuacją spotykamy się po raz pierwszy w życiu. Skala negatywnego wpływu pandemii koronawirusa jest niebywała.
– Branża turystyczna w jednej chwili po prostu zatrzymała się, wiemy że konsekwencje będą druzgocące. Wykonaliśmy mnóstwo pracy mającej na celu wdrożenie pakietu pomocowego dla firm z branży hotelarskiej przez rząd, ale musimy iść dalej. Hotelarstwo nigdy nie będzie już takie jak przed koronawirusem. Czas ograniczonej, niestety do zera sprzedaży, powinniśmy wykorzystać na dostosowanie hoteli i ich obsługi do nowych oczekiwań gości, również w zakresie dbałości o ich bezpieczeństwo w obliczu nowych zagrożeń. Powinniśmy również uświadamiać naszych gości, że ta sytuacja kryzysowa przełożyć się może w nieodległej perspektywie czasu na znaczne pogorszenie się oferty turystycznej w Polsce, niestety nie wszystkie hotele dadzą rady przetrwać tego kryzysu, wiele obiektów zniknie z hotelarskiej mamy Polski.