Logo

Marketing MIX

Social WiFi Artur Racicki przekazuje stery

Po siedmiu latach prowadzenia spółki, Artur Racicki przekazał stery nowemu, 3-osobowemu zarządowi, aby wzmocnić ekspansję spółki. Proces zmiany był wielomiesięczny – Paul Webster, nowy CEO, dołączył do Social WiFi już 2 lata temu z konkurencyjnej brytyjskiej, aby rozwinąć ekspansję zagraniczną oraz wzmocnić działalność operacyjną. Paul ma za sobą również doświadczenia w pracy w sektorze bankowym, m.in. w J.P. Morgan.

Zarząd zasilą również Jakub Gocławski, pełniący funkcję CTO (Chief Technology Officer) oraz Karol Nowalski, COO (Chief Operations Officer) – odpowiedzialny za operacje i rozwój produktu.

– Przyjęcie roli CEO w Social WiFi to dla mnie jednocześnie zaszczyt i wyzwanie – cieszy mnie, że zespół pokłada we mnie wiarę. Przez ponad dwa lata pracowałem z Arturem nad międzynarodowym rozwojem firmy i transformacją wielu aspektów działalności Social WiFi. Wspólnie z Jakubem i Karolem stworzyliśmy nową wizję spółki i plan jej wdrożenia. Zmiana w zarządzie pozwoli nam jeszcze skuteczniej realizować ten plan i dalej wspierać stacjonarne biznesy w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów. – mówi Paul Webster, nowy CEO Social WiFi.

Artur Racicki nie opuszcza całkowicie Social WiFi. Inwestor Rafał Brzoska powołał go do Rady Nadzorczej, aby ten mógł nadal wspierać procesy inwestycyjne i M&A. Artur planuje teraz rozwój nowych projektów, które od dawna leżą w sferze jego zainteresowań.

– Udało nam się stworzyć biznes, który obecnie sprzedaje usługi na 80 rynkach. Jako członek Rady Nadzorczej nadal będę służył pomocą i bacznie przyglądał się rozwojowi spółki. Ta zmiana pozwoli mi skupić się na wsparciu projektów impactowych, czyli tych z obszaru green-tech i clean-tech (czyste technologie mające za zadanie ochronę środowiska/klimatu) w tym wzmocnić operacyjnie spółkę SEEDiA (inteligentne solarne meble miejskie) – mówi Artur Racicki.

Social WiFi to spółka technologiczna, specjalizująca się w dostarczaniu globalnych rozwiązań do komunikacji z klientami oraz obsługi klienta dla biznesów z sektorów HoReCa i Retail. Obecna na 80 rynkach, na 5 kontynentach.

MW