Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Specjalne wydanie online Gazety PIAP już dostępne

Ekonomiści twierdzą, że kryzys przechodzi średnio co 7 lat. Można było więc w najbliższej przyszłości spodziewać się tąpnięcia, ale koronawirus spadł na światowe gospodarki dosyć niespodziewanie. Zahibernował biznesy, odizolował rodziny, zmienił DNA świata, porozstawiał po kątach polityków największych mocarstw. Branża artykułów promocyjnych mocno odczuła jego niszczycielską siłę, jednak już od pierwszych obostrzeń narzucanych przez rząd zaczęła intensywne działania.

Nowy numer Gazety PIAP jest skoncentrowany na bieżących problemach całego rynku reklamy. – Dowiecie się w nim jakie działania podjęła Izba w imieniu całej branży, jakie wsparcie płynie z Tarczy Antykryzysowej, jakie wypowiedzenie dla pracownika może zmniejszyć skutki kryzysu, a także o niesamowitej akcji #SuperBohater. Koniec kwietnia przynosi jeszcze umiarkowany optymizm, ale agencja DDB w swojej analizie przewiduje, że ludzie po epidemii będą chcieli odreagować, poczuć wolność, nadrobić zaległości towarzyskie. Czekamy z niecierpliwością, aż wszystko wróci na dawne tory, bo przecież wszystko mija. Bessa przechodzi w hossę. Życzymy Państwu na najbliższy czas zdrowia, dużo siły i optymizmu na przekór zawirowaniom – mówi Katarzyna Wojniak, dyrektor Biura Zarządu PIAP.

#SuperBohater

GAZETA PIAP 16/2020 PDF

GAZETA PIAP 16/2020 ONLINE

www.piap-org.pl