Logo

Event MIX

MP Power Awards® przyznane

Fot. Ogłoszenie najlepszych projektów eventowych w Studiu Bank – Sylwia Banaszewska i Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl)

Podczas MP Power Night – ósmego finału MP Power Awards® 2019 zostali ogłoszeni laureaci – osobistości branży, nagrodzone projekty, eventowe obiekty i produkty roku. Gala odbyła się online, a realizacja wydarzenia miała miejsce w przestrzeniach trzech studiów i zgromadziła ponad dwa tysiące oglądających.

W ósmej edycji MP Power Awards® jury tradycyjnie nagrodziło najlepsze eventy, wskazało miejsca ze szczególnym potencjałem eventowym, wyróżniono eventowe produkty roku oraz uhonorowano osobistości branży. W konkursie Kreatywny Roku Branży Eventowej poszukiwano najlepszych kreatywnych wyspecjalizowanych w sektorze eventowym oraz ludzi, którzy mają potencjał, by rozwijać swoją karierę w tym kierunku. Podczas finału konkursu branża poznała także Odkrycie Roku MPI Poland.

Statuetki – Powery zostały wręczone podczas uroczystej gali MP Power Night, która odbyła się online 21 maja, w trzech studiach: warszawskich – studiu Brill AV Media, które powstało w nowej siedzibie firmy i Studiu Bank oraz krakowskim przygotowanym przez CMA – ICE Kraków. Finał MP Power Awards® został wyreżyserowany i wyprodukowany przez agencję Rebelia Media Group, w strategicznym partnerstwie z CMA, Brill AV Media oraz Studiem Bank.

Nominowani, jurorzy oraz publiczność mogli uczestniczyć podczas wydarzenia w przygotowanych na ten wieczór pokojach społecznościowych. Realizatorzy gali wykonali kilkadziesiąt połączeń między studiami oraz niemal 50 połączeń z laureatami, którzy oczekiwali na ogłoszenie wyników w pokojach „zoomowych”. Statystyki mówią o ponad dwóch tysiącach oglądających: 1429 oglądających relację na stronie internetowej konkursu, ok. 400 na profilu MeetingPlanner.pl na Facebooku i ok. 150 w sześciu pokojach społecznościowych.

– Kluczowym celem gali było oczywiście uhonorowanie nominowanych i ogłoszenie zwycięzców MP Power Awards®, ale bardzo cieszymy się także z efektu, który uzyskaliśmy podczas tego spotkania niejako przy okazji. Cały czas słyszymy od przedstawicieli rynku eventowego, że to wydarzenie pokazało, iż branża jest, działa, w dobrym zdrowiu i pełna energii. Słyszymy, że dzięki temu spotkaniu, mimo że odbyło się online, udało się przywrócić ducha branży i spojrzeć optymistycznie w przyszłość. To dla nas bardzo ważne, tym bardziej, że tak wiele osób spotkało się w tej online’owej przestrzeni, bo należy podkreślić, że w wielu firmach oczekiwano na ogłoszenie wyników w zespołach – podsumowuje Sylwia Banaszewska, prezes zarządu MeetingPlanner.pl.

– Finał MP Power Awards® przypomniał hasło konkursu i pokazał w wypowiedziach nagrodzonych, jak wielką siłę przebicia ma branża eventowa. Drugi aspekt, charakteryzujący branżę, podkreślony podczas wydarzenia, to współdziałanie i współpraca. Służyły temu m.in. słowa uznania za dotychczasową działalność skierowane do twórców i prowadzących sztab TUgether oraz konkurs na polską wersję określenia „coopetition”, który wygrało słowo współmyśl. I to właśnie optymistyczna współmyśl oraz celebracja święta branży stały się klamrą wieczoru – podsumowuje Magdalena Kondas, redaktor naczelna MeetingPlanner.pl.

Fot. Wojciech Liszka ogłasza wyniki konkursu ze studia CMA w ICE Kraków
Fot. Wojciech Liszka ogłasza wyniki konkursu ze studia CMA w ICE Kraków

Galę poprowadził Robert Jarek, który przedstawił nominowanych, czyli „złote trójki” w każdej kategorii. Nagrodzonych prezentowali przewodniczący jury Krzysztof Celuch (MP Power 12), przewodniczący Konkursu Kreatywny Roku Branży Eventowej Bogdan Wąsiel, prezes MPI Poland Monika Dymacz-Kaczmarczyk (Odkrycie Roku MPI), juror i CEO Z-Factor Wojciech Liszka (MP Power Venue i Produkt) oraz reprezentujące MeetingPlanner.pl Sylwia Banaszewska i Magdalena Kondas (MP Power Projekt i tytuł Agencji Roku).

Nagrody MP Power Awards® są wynikiem pracy trzech zespołów jurorów, złożonych z przedstawicieli korporacji, agencji i podwykonawców, pod przewodnictwem Krzysztofa Celucha (Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie).

Zespół złożony z przedstawicieli korporacji i instytucji oceniał zgłoszone do konkursu projekty, biorąc pod uwagę ich kreację, sposób realizacji, logistykę, relację pomiędzy założeniami a osiągniętymi efektami, szukając tych z największą siłą przebicia na rynku. W tej edycji po raz pierwszy jury przyznało tytuł Agencji Roku, który przypadł agencji El Padre.

Przedstawiciele wszystkich sektorów branży poszukiwali najbardziej wyrazistych na rynku osobistości, ekspertów w swojej dziedzinie, oceniając ich zaangażowanie w rozwój rodzimego rynku spotkań, nastawienie na współpracę, etykę branżową oraz dokonania w 2019 roku. W tej edycji konkursu cała branża spotkań mogła wskazywać kandydatów (i oddawać na nich swoje głosy) w plebiscycie MP Power 12.

Zespół, w skład którego weszli producenci z agencji eventowych oraz osoby realizujące spotkania w korporacjach, oceniał obiekty i produkty eventowe. W pracach jury tej grupy pomagał audyt nominowanych obiektów przeprowadzony przez firmę Z-Factor, partnera części konkursu MP Power Venue. Odrębną grupę jurorów konkursu Kreatywny Roku Branży Eventowej poprowadził jej przewodniczący, Kreatywny Roku Branży Eventowej 2012 Bogdan Wąsiel (Pankreator).

Artykuł ukazał się w majowym numerze OOHnews!, dostępnym TUTAJ.