Logo

Event MIX

Targi FestiwalMarketingu.pl ruszają we wrześniu!

Rejestracja online, poszerzenie alejek do minimum 3 metrów, zachowanie dystansu oraz używanie środków higienicznych to najważniejsze wytyczne dla organizatorów wydarzeń targowych w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce. Dzięki konkretnym zaleceniom, prace nad targami FestiwalMarketingu.pl mogą nabrać już realnych kształtów.

Ministerstwo Rozwoju wraz z Głównym Inspektoratem Sanitarnym opublikowało szereg wytycznych dla organizatorów targów w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce. Celem wdrażanych procedur jest zwiększenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia wszystkich odwiedzających targi oraz pracowników obsługujących wydarzenia, minimalizowanie ryzyka zakażenia uczestników, pracowników oraz dostawców, ograniczenie liczby osób przebywających na terenie obiektu w danym przedziale czasowym oraz kompleksowe działanie dostosowane do etapu zaawansowania stanu epidemicznego.

–  Od samego początku Expo XXI stosuje się do wszystkich zaleceń GISu i Sanepidu, jesteśmy więc gotowi na organizację wydarzeń w reżimie sanitarnym. Musimy nauczyć się żyć i pracować po epidemii, w nowej rzeczywistości. Rzeczywistości, która wymaga od nas jeszcze więcej pracy i dbałości o bezpieczeństwo i komfort naszych gości – mówił na łamach „OOH newsDavide Odella, Członek Zarządu w EXPO XXI Warszawa.

–  Przedstawione wytyczne są zgodne z oczekiwaniami. Razem z EXPO XXI Warszawa bez problemu dostosujemy proces organizacji targów do nowych wymogów. Bezpieczeństwo uczestników jak zawsze będzie dla nas priorytetem. Po rozmowach z przedstawicielami wystawców i zwiedzających wiemy, że możemy liczyć na dostosowanie się do nowej rzeczywistości. Będzie brakowało uścisków, ale myślę, że ten jeden rok jakoś bez nich damy radę. A podczas kolejnej edycji jeszcze bardziej docenimy możliwość swobodnych kontaktów czy organizacji spektakularnej Gali Wieczornej – mówi Robert Załupski, dyrektor FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl.

Targi ponownie zostaną podzielone na dwa sektory branżowe: dostawcy mediów i maszyn oraz reklama, marketing & event. Ta segmentacja sprawdziła się doskonale podczas poprzednich edycji i spełniła oczekiwania zarówno wystawców, jak i odwiedzających Festiwal.

FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI Warszawa, 9-10 września 2020 r.

Bezpłatna rejestracja na targi startuje 1 lipca br.

Z wytycznymi Ministerstwa można zapoznać się TUTAJ.

www.festiwalmarketingu.pl