Logo

Event MIX

Polzak MARKETING 2020

Marketing w dobie pandemii – pod tym hasłem odbędzie się tegoroczna edycja Polzak MARKETING 2020. Spotkanie online już 19 czerwca. Zapisy ruszyły.

Na naszych oczach rodzi się nowy świat – agenda Polzak MARKETING obejmuje szereg zagadnień pozwalających zrozumieć i odnaleźć się w tzw. rzeczywistości newnormal. Debatę strategiczną ze studia w Warszawie poprowadzi na żywo Grzegorz Markowski – dziennikarz i Partner CPC Brand Consultants. Polzak MARKETING 2020 to obowiązkowa dawka wiedzy z obszaru marketingu i zakupów w czasie i po pandemii.

W programie debaty i wydarzenia:

  • Szanse i zagrożenia,
  • React&Sustain by Effie,
  • Jak przetrwać i wygrać pandemię?
  • Cybermarketing i cyberkonsument, czyli świat po COVID-19.
  • Jaki nowy świat rodzi się na naszych oczach dla marek, sprzedaży, komunikacji, biznesu i konsumentów?
  • Czego marki i biznes może a czego musi nauczyć się z pandemii? Dla kogo szczególnie dedykowane jest wydarzenie POLZAK MARKETING?
  • Sektor zakupów: dyrektorzy, menedżerowie, specjaliści zakupów marketingowych,
  • Sektor marketingu: dyrektorzy, menedżerowie, specjaliści ds. marketingu,
  • Agencje komunikacji marketingowej: agencje mediowe, digitalowe, reklamowe, PRowe, brandingowe.

Bilety: Dla członków SAR, PSML i THINK MICE: 50 zł +VAT. Pozostałe bilety: 90 zł +VAT.

Organizatorzy: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML oraz THINK MICE. Partnerzy: Effie Poland, CPC Brand Consultants oraz EMLAB.

Zgłoszenia TUTAJ.

 OOH magazine jest partnerem medialnym wydarzenia.