To, co jeszcze kilka miesięcy temu wyprzedzało trendy, dziś stało się oczywistą koniecznością. Eventy online w nadzwyczajnym tempie zdobywają swoje miejsce w praktyce firm i pracy agencji komunikacji live. Jak postrzegamy ich zalety i wady? Czy ta forma eventów zostanie z nami po pandemii?
Agencja komunikacji Live Age oraz Lively – jej marka dedykowana produkcji wydarzeń w sieci – przeprowadziły pierwsze w Polsce badanie na temat eventów online. Grupę respondentów stanowili praktycy reprezentujący firmy końcowe i agencje, a rezultatem jest raport publikujący wyniki badania wraz z wnioskami. Agencja udostępnia dokument bezpłatnie wszystkim zainteresowanym na swoich stronach internetowych.
Ponad 85% uczestników badania uważa, że eventy online zostaną z nami już na stałe. Choćby dlatego warto zainteresować się raportem. Wiedzieć, co sprawia największe trudności przy przenoszeniu wydarzeń do online albo z jakich narzędzi najchętniej korzystają klienci – to lepiej rozumieć rynek.
– Raport „Eventy online” powstał po to, by racjonalnie analizować najważniejszy tegoroczny trend w świecie eventów. Wierzymy, że może być inspiracją i pomocą dla każdego właściciela projektu onlinowego i każdej dobrej agencji. Z przyjemnością się nim dzielimy – mówi Dominik Górka, dyrektor kreatywny Live Age.
Raport można ściągnąć ze strony agencji Live Age oraz Lively