Logo

Marketing MIX

Akcja Decathlon: sprawdzone sposoby na zdrowy powrót do szkoły

Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego postanowił pomóc rodzicom i połączył siły z ekspertami, którzy podpowiedzą, co zrobić, by powrót do szkoły był też szansą na złapanie sportowego bakcyla.

Pierwszy dzwonek po wielu miesiącach spędzonych w domu może być dużym wyzwaniem zarówno dla dzieci, jak i rodziców. Podczas lockdownu i okresu nauki przez internet okazji do uprawiania sportu było mniej niż wcześniej. Pandemia udowodniła jednak, że aktywność fizyczna jest niezwykle ważna dla zdrowia fizycznego i psychicznego. Marka Decathlon postanowiła podzielić się z rodzicami wiedzą o tym, jak sport może wpłynąć na życie i rozwój ich dzieci, przygotowując kampanię opartą na faktach dotyczących naturalnej aktywności najmłodszych.

Porady zostały zamieszczone na specjalnej stronie dedykowanej kampanii. Do akcji przyłączył się sportowiec Robert Korzeniowski, dietetyczka Zuzia Antecka, fizjoterapeuta Paweł Zawitkowski i psycholożka Karolina Tuchalska-Siemińska. Każdy z nich dzieli się sprawdzonymi sposobami ze swojej dziedziny, na to, jak wspierać rozwój dzieci i zadbać o ich zdrowie.

– Dzięki sportowi dziecko rozwija się na każdym polu – mówi Robert Korzeniowski, czterokrotny mistrz olimpijski i trzykrotny mistrz świata. – Dziecko lepiej buduje swoje relacje z rówieśnikami, kapitalnie radzi sobie ze stresem związanym z porażką i sukcesem, staje przed nowymi wyzwaniami, ma wyższą samoocenę. Jest bardziej energetyczne, radosne – dodaje.

– Pamiętajcie stwierdzenie sport to zdrowie? Aktywność sprzyja zdrowiu? Nie ma co się zastanawiać – to jest pewnikpodsumowuje Robert Korzeniowski.

Kampanii edukacyjnej towarzyszą działania w sklepach Decathlon, w których można znaleźć wszystkie niezbędne produkty przydatne w szkole, podczas zajęć WF lub na treningu. Poza markami własnymi, dostępnymi zawsze w najniższych możliwych cenach, w sklepach pojawiły się także liczne produkty marek zewnętrznych (np. adidas, Puma), których ceny zostały okresowo obniżone.