Finałowa, trzecia edycja Pepsi Silesia Beats odbyła się na zakończenie wakacji w niedziele 30 sierpnia, osiągając także rekordową oglądalność livestreamu! To była największa produkcja tego typu w Europie, biorąc pod uwagę miejsce, technikę oraz muzykę elektroniczną na żywo przy pełnej telewizyjnej oprawie.
Tegoroczny Pepsi Silesia Beats to muzyczny projekt składający się z trzech video-imprez transmitowany ze środka murawy Stadionu Śląskiego. Każda z edycji była inna, zaskakująca i w całości zaprojektowana tak, aby dostarczyć internautom rozrywkę na najwyższym poziomie! Pierwsze dwie edycje cieszyły się sporą popularnością, a impreza – zwieńczenie cyklu okazała się prawdziwą gratką dla fanów muzyki elektroicznej.
Mogliśmy usłyszeć czołówkę polskiej, mainstreamowej sceny klubowej, najlepszych polskich artystów takich jak: Sikdope, Gromee, C-Bool, DJ Kris, Adam De Great, DJ Kuba & Neitan, a w finale Blinders, Foothills, I.GOT.U, KOFM, Mattheo Da Funk, Skytech.
W pierwszej edycji występy odbywały się na jednej scenie, podczas drugiej muzyka wybrzmiewała aż z czterech niezależnych scen. Podczas wielkiego finału po raz pierwszy na świecie równocześnie jeden wspólny set na scenie zagrało 12 djów– na murawie znalazło się 10 osobnych konsolet spiętych w jeden sygnał. Przez 90 minut muzyczne doznania na najwyższym poziomie towarzyszyły tysiącom widzów, którzy mogli poczuć w muzyce różnorodność tych wyjątkowych osobowości scenicznych. Takie show to bez wątpienia wielkie wyzwanie dla producentów wydarzenia oraz dowód na unikalność i wielką skalę przedsięwzięcia.
Tradycyjnie w trakcie livestream organizowana była akcja charytatywna. Zgodnie z hasłem Bawimy się i pomagamy – organizatorzy nie zapomnieli o potrzebujących i widzowie podczas transmisji mogli wpłacać datki na działalność Fundacji Iskierka wspierającej śląskie ośrodki onkologii dziecięcej.
– Dzięki tym trzem wydarzeniom w formule livestream, mogliśmy przećwiczyć współpracę i wiele scenariuszy. Projekt Pepsi Silesia Beats 2020 przechodzi do historii! 30 sierpnia za DJ’skim rekordem padł również rekord widzów i nadal liczniki wariują! To największy livestream w Europie brzmi trochę nieskromnie, ale tak jest – jeżeli chodzi o skalę produkcji, miejsce, sprzęt i ilość zaangażowanych osób. Jestem bardzo dumny z tego, że w tym czasie, daliśmy możliwość chociaż trochę zapomnieć o kryzysie, jaki spotkał całą branżę.
Dziękuję widzom, artystom, całej produkcji, partnerom, mediom i wszystkim, którzy przyczynili się do tego sukcesu! Specjalne podziękowania dla Pana Jakuba Chełstowskiego – Marszałka Województwa Śląskiego, zarządu i pracowników Stadionu Śląskiego, który był współorganizatorem projektu, Pepsi – sponsorowi tytularnemu oraz całemu zespołowi PMG GROUP – mówi Adam Mitrenga, właściciel PMG Group i współtwórca projektu.
– Obecna sytuacja jest bardzo dynamiczna, w tym roku nie planujemy imprezy z publicznością, ale bardzo wierzymy w to, że uda się to w przyszłym roku i o szczegółach będziemy informować – dodaje Adam Mitrenga.
– Za nami trzy edycje Pepsi Silesia Beats, które pokazały, że pomimo przeciwności udało się stworzyć projekt na światowym poziomie. Do realizacji tego projektu włożyliśmy całe serce i cieszy nas, że spotkał się z olbrzymim zainteresowaniem, a Dj’skie sety zapewniły niesamowitą energię i emocje” – dodaje Bartłomiej Kowalski, Dyrektor Generalny Stadionu Śląskiego.