Zakończył się FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl. 120 wystawców zaprezentowało swoją ofertę na jednej hali EXPO XXI Warszawa. W tym roku targi odbywały się z uwzględnieniem wszelkich wytycznych dla organizatorów targów w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce stworzonych przez Ministerstwo Rozwoju z Głównym Inspektoratem Sanitarnym.
Wystawcami targów byli dostawcy artykułów promocyjnych dla branży reklamy i marketingu oraz dostawcy mediów i maszyn.
Jak podkreśla Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży FestiwalMarketingu.pl, biznes potrzebuje spotkań. – Usłyszeliśmy od wystawców i zwiedzających ogrom pozytywnych słów. Te targi były potrzebne, by zrestartować branżę w tak trudnym dla nas czasie. Biznes rodzi się na targach, szczególnie w naszej branży. Bardzo mocno postawiliśmy na bezpieczeństwo naszych wystawców, jak i zwiedzających. Tegoroczna edycja targów była przygotowana w oparciu o wszelkie zasady bezpieczeństwa, wedle wytycznych Ministerstwa Rozwoju. – wyjaśnia Monika Opałka.
Z wprowadzonymi zmianami można zapoznać się poniżej:
Targom towarzyszyły wydarzenia specjalne: konkursy POS STARS, SUPER GIFT oraz Złoty Medal. Główne wydarzenia towarzyszące to konferencja Marketing Mix oraz EVENT MIX.
Bezpłatna rejestracja na targi:
FestiwalDruku.pl -> KLIKNIJ
FestiwalMarketingu.pl -> KLIKNIJ