Do konkursu zgłoszono 70 gadżetów reklamowych, jego ideą jest wyróżnienie artykułów promocyjnych prezentowanych podczas targów, odznaczających się funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją.
Najwięcej głosów publiczności zdobył Elegancki zestaw upominkowy Rozgrywki z Jack’iem (Fabryka Prezentów), drugie miejsce przypadło The One Group i ich bluzie z kapturem, a zestaw do przygotowywania tradycyjnej japońskiej herbaty Matcha (Moya Europe) zajął trzecie miejsce. Ze względu na zbliżoną liczbę głosów, zdecydowano również o przyznaniu trzech wyróżnień: dla firm Axpol Trading, SDX Group oraz Promonotes.
Cały czas można głosować w konkursie SUPER GIFT poprzez formularz online. Tutaj można wybrać aż 6 produktów – w 6 kategoriach. Link do głosowania TUTAJ.
12. edycja targów FestiwalMarketingu.pl odbyła się 9-10 września br. w EXPO XXI Warszawa.