Trzecia już odsłona Golden Marketing Conference online – GMC Live! odbędzie się 3 grudnia. Po wrześniowej, stacjonarnej konferencji z udziałem między innymi Jurka Owsiaka, Artura Jabłońskiego, Anny Mościckiej oraz Piotra Buckiego, organizator wydarzenia – Grupa MTP, wraca do wirtualnych prelekcji.
Tak samo, jak w przypadku poprzednich edycji konferencja będzie bezpłatnie transmitowana w internecie na kanałach Facebook oraz YouTube GMC
GMC Live! oraz GMC Live vol. 2 miały w sobie to, do czego stacjonarna Golden Marketing Conference przyzwyczaiła swoich odbiorców: merytoryczne i inspirujące wystąpienia, tempo i zaangażowaną społeczność marketingowców oraz branżowych ekspertów z największych polskich i międzynarodowych firm. Wydarzenie zorganizowane przez Grupę MTP to doskonały benchmark, jak przenosić konferencję do sieci.
Dwie pierwsze edycje GMC Live! w liczbach:
• 204 177 – Tyle minut widzowie konferencji live obejrzeli łącznie.
• 23 057- Unikalnych użytkowników relacji live.
• 5 073 – Stałych widzów w trakcie całej transmisji na FB oraz YouTube.
• 1 528 – Reakcji pod relacją live.
• 147 – Udostępnienia transmisji online.*
Do udziału w GMC Live! vol. 3 zaproszono prelegentów, których wykłady poruszą najistotniejsze w ostatnich miesiącach obszary e-commerce, employee advocacy, SXO, prawa w marketingu czy esportu. Całość zrealizowana zostanie w specjalnie wybudowanym studio nagraniowym Grupy MTP wyposażonym w najnowsze rozwiązania techniczne, umożliwiające przeprowadzenie transmisji live w najwyżej jakości. Zapewni to uczestnikom wydarzenia możliwie najlepszy odbiór oglądanych prelekcji. Wydarzenie całkowicie bezpłatnie będzie można śledzić na żywo na Facebooku oraz kanale YouTube Golden Marketing Conference już 3 grudnia. Wystarczy narzędzie z dostępem do internetu i wygodny fotel.
Wydarzenie objęte jest certyfikacja programu DIMAQ. Osoby z certyfikatem uczestniczące w konferencji GMC Live! vol. 3 otrzymają punkty recertyfikacyjne:
Uczestnicy GMC Live vol. 3 będą mogli uzyskać certyfikat za udział właśnie w tym wydarzeniu.
Projekt GMC Live! powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku marketingowo-eventowego, który w czasie największych obostrzeń wynikających ze światowej pandemii został zobligowany do przeniesienia swoich stacjonarnych spotkań na inne terminy. By móc kontynuować swoją misję prowadzenia rozmów o najnowszych trendach w branży oraz dzielić się dobrymi praktykami marketingowymi stworzyliśmy formułę spotkań online, które mają zagwarantować możliwość nieustannego wzbogacania wiedzy marketingowców i bezpłatnego podnoszenia kwalifikacji.
Bądź na bieżąco i śledź profil Golden Marketing Conference na Facebooku.
*Dane przedstawiają moment zakończenia transmisji live w dniu 15 lipca.