„Robi się ciekawie” to nowy claim i zarazem nazwa nowej platformy marki NESCAFÉ® Dolce Gusto®, w której to skomplikowane kawowe rozwiązania ulegają prostocie i wyjątkowości kultowych już kapsułek. Oczywiście wszystko z charakterystycznym dla marki przymrużeniem oka.
Plantacja kawy w samym sercu kuchni? Czy może kawowe perpetuum mobile na całą długość i szerokość kuchennego blatu?
Zdaniem NESCAFÉ® Dolce Gusto® tak wyszukane rozwiązania nie są potrzebne, by przygotować wyjątkową kawę. Wystarczy odpowiedni ekspres, ulubiona kapsułka i jeszcze jeden wyjątkowy składnik – odrobina ciekawości.
W nowej komunikacji nie brakuje abstrakcji, kolorów oraz zabiegów formalnych, dzięki którym przekaz staje się równie ciekawy, co idea.
Nową ideę, spoty oraz komunikację przygotowała agencja Przestrzeń.Kampania realizowana jest w digitalu i potrwa do Świąt Bożego Narodzenia.