Logo

Trade marketing

Adsystem wprowadza nową markę – Do it for safety

Nowa marka w portfolio Adsystem zawiera stojaki do dezynfekcji, maseczki ochronne z nadrukiem, osłony z pleksi oraz inne akcesoria, które stały się nieodzownym elementem obecnej rzeczywistości.

– W ostatnim czasie otworzyliśmy sklep internetowy do it for safety. To nasza odpowiedź na obecną sytuację i potrzeby rynku. Ten projekt jest dla nas tym, czym Jordan dla Nike, Kitkat dla Nestle czy Fanta dla Coca Coli. Jakość Adsystem w nowej odsłonie. Połączyliśmy reklamę i bezpieczeństwo – tak powstały nasze produkty. Wszyscy musimy spełniać wymagania sanitarne, by firma czy jakakolwiek inna instytucja mogła funkcjonować. Naszym celem, jako Adsystem, jest przecieranie szlaków w poszukiwaniu rozwiązań i innowacyjność. Nie jest sztuką oferować produkt, który tylko częściowo spełnia wymagania naszych klientów, dlatego szybko dostosowaliśmy się do zmieniających się warunków. Choć wcześniej produkty przystosowane do obecnych potrzeb występowały pod marką Adsystem, to uznaliśmy, że najlepiej będzie stworzyć miejsce, w którym można szybko znaleźć rozwiązania dla siebie i mieć jasny ogląd tego, jakie opcje są możliwe – mówi Grzegorz Galon, Sales Director w Adsystem.

– Adsystem pomaga klientom, by byli widoczni, a czy właśnie w tym momencie dezynfekcja i bezpieczeństwo to nie najważniejsza dla nas kwestia, jednocześnie najbardziej widoczna na pierwszy rzut oka przy pierwszym punkcie styczności z marką? Dbając o dobrą jakość dyspenserów, dołączenie do tego reklamy, uznaliśmy, że to idealne rozwiązanie na ten moment. Jesteśmy Tonym Starkiem branży displayowej. Zawsze radził sobie z trudnymi sytuacjami, tak samo i Adsystem. Sami zobaczcie – podkreśla Grzegorz Galon.

www.doitforsafety.com

KL