Marketing MIX Łukasz Adamczyk nowym managerem Centrum Kongresowego Szczawnica

Łukasz Adamczyk nowym managerem Centrum Kongresowego Szczawnica

70
0

Do zespołu Pieniny SPA Resort na stanowisko managera Centrum Kongresowego Szczawnica – Dworek Gościnny dołączył Łukasz Adamczyk. Do jego głównych zadań należy zarządzanie ponad 1 tys. mkw. powierzchni eventowej oraz restauracją Jazz Bar mieszczącą się w budynku Centrum Kongresowego Szczawnica.

Doświadczenie zawodowe Łukasz Adamczyk zdobywał w hotelach i obiektach eventowych oraz podczas organizacji wydarzeń w całej Polsce. Pracował m.in. dla sieci Hard Rock Cafe i Marriott, pełnił funkcję dyrektora sprzedaży w 4-gwiazdkowym Lake Hill Resort & Spa w Sosnówce koło Karpacza, gdzie odpowiadał m.in. za preopening oraz opracowanie i wdrożenie działań sprzedażowych w segmencie MICE. Jako manager działu sprzedaży przygotowywał do preopeningu również 4-gwiazdkowy Notera Hotel Spa Bory Tucholskie, gdzie finalnie pełnił funkcję dyrektora sprzedaży. W 5-gwiazdkowym Hotelu Marina Club pod Olsztynem jako event manager odpowiadał za realizację wszystkich eventów w tym obiekcie. W swoim zawodowym portfolio ma też organizację koncertów i imprez masowych, m.in. z udziałem takich artystów jak Trio Leszek Możdżer, Lars Danielsson & Zohar Fresco. Pracował przy koordynacji polskiej części trasy koncertowej Al’a Di Meoli – „Opus Tour” w 2018 roku. W Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku prowadzi zajęcia ze studentami na kierunku turystyka i rekreacja. 

Centrum Kongresowe Szczawnica – Dworek Gościnny jest dostosowane m.in. do realizacji kongresów, konferencji, koncertów, prezentacji samochodów i wydarzeń hybrydowych. – Dworek Gościnny bardzo pozytywnie zaskoczył mnie już wcześniej, podczas pierwszej wizyty w Szczawnicy. Połączenie blisko 140-letniej historii i nowoczesnych rozwiązań technicznych to świetne narzędzie pracy przy najbardziej skomplikowanych eventach. Kompletne wyposażenie i dostosowanie budynku do różnych rodzajów wydarzeń otwierają ogromne możliwości działania dla organizatorów, zmniejszając ich obciążenia logistyczne. Ponadto bezpośrednie otoczenie Centrum Kongresowego – Park Zdrojowy i rewitalizowane hotele działające w ramach Grupy Pieniny Spa Resort pozwolą nam na przywrócenie Szczawnicy miana jednej z wiodących destynacji w polskich górach – powiedział Łukasz Adamczyk.

– Jest mi ogromnie miło powitać Łukasza Adamczyka w Grupie Thermaleo, w ramach której będzie pełnić rolę osoby odpowiedzialnej za segment MICE, jak również odpowiadać za realizację strategii sprzedażowej całego Centrum Kongresowego Szczawnica – Dworek Gościnny.  To jest nasz pierwszy wspólny projekt, ale nie ostatni biorąc pod uwagę plany całej grupy. We wcześniejszych hotelach konferencyjnych mieliśmy okazję ze sobą „konkurować”, teraz nadarzyła się okazja do nawiązania współpracy i tworzenia kolejnych ciekawych projektów. Adamczyk nie jest osobą nową w branży – w ciągu ostatnich lat udowodnił, że jest profesjonalistą w dziedzinie organizacji eventów – powiedział Artur Trukawiński, dyrektor operacyjny Grupy Hotelowej Thermaleo.