Logo

Marketing MIX

NAV agency wygrała przetarg na obsługę BTL marki Lavazza

NAV agency odpowiada za kompleksową obsługę BTL marki Lavazza – włoskiej firmy kawowej.

Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa BTL w zakresie organizacji aktywacji shopperowych oraz projektowania i produkcji POSM. NAV agency będzie również odpowiedzialna za szeroko pojęte działania marketingowe zwiększające widoczność i świadomość marki zarówno w kanale retail, jak i gastronomii.

Założona w Turynie w 1895 roku przez Luigiego Lavazza, uważanego za prekursora mieszanek kaw, włoska firma kawowa jest własnością rodziny Lavazza od czterech pokoleń. Jej produkty dostępne są w ponad 140 krajach na świecie. Lavazza produkuje i sprzedaje także systemy oraz produkty do kawy porcjowanej od 30 lat i była pierwszym włoskim dostawcą systemów kapsułek do kawy espresso. Lider na rynku włoskim, Lavazza to jedna ze 100 najbardziej prestiżowych międzynarodowych marek według Reputation Institute. Zajmuje dziewiąte miejsce na świecie w dziedzinie odpowiedzialności korporacyjnej w Global CR RepTrak Ranking 2019, osiągając również pierwsze miejsce w sektorze spożywczym i wśród włoskich firm.

Agencja została wybrana w drodze przetargu.