Michał Piwowarczyk awansował na stanowisko account directora w Plej i nadzoruje prace teamów accounckich obsługujących marki Play i Virgin Mobile Polska (digital) oraz piwo Namysłów (digital i ATL).
Michał Piwowarczyk od 2018 roku z sukcesami koordynował całościową obsługę digitalową marki Play jako group account supervisor. Wśród efektów prac jego zespołu warto wspomnieć o stworzeniu strategii komunikacji marki Play w social mediach i stałą obsługę operatora w tym obszarze, zrealizowanie 24-godzinnego livestreamu jako element corocznej kampanii „Play dla WOŚP”, przygotowanie projektu „Play Your Way” w ramach promocji Play na Pol’and’Rock Festival czy „Akademię TeamPlay” z udziałem influencerów. Projekty prowadzone pod nadzorem Michała były wielokrotnie doceniane i nagradzane w konkursach digitalowych i kreatywnych, m.in. MIXX Awards, Effie, KTR, Kreatura, Golden Arrow, MP Power Awards.
Na nowym stanowisku, oprócz dalszej stałej obsługi marki Play w digitalu, Michał nadzoruje także prace zespołów odpowiedzialnych za nowego klienta agencji – markę piwa Namysłów, która właśnie wystartowała z kampanią oraz pozyskany w tym roku do obsługi brand Virgin Mobile Polska.
– Michał Piwowarczyk od swoich pierwszych dni w Plej stał się filarem digitalowej części Client Service’u. Ceniony i lubiany zarówno przez Klientów, jak i kolegów z agencji za profesjonalizm, życzliwość, a przede wszystkim za umiejętność zachowania spokoju w każdych okolicznościach. Merytoryczny i niezawodny – na Michale można zawsze polegać. Nie zna pojęcia takiego jak „to nie jest możliwe”. To ogromna przyjemność pracować z takimi managerami i bardzo się cieszymy, że Michał dołącza do grona plejowych dyrektorów – przekonuje Aneta Jalowska, client service director w Plej.