Logo

Trade marketingTylko w OOH magazine

POS Barometr | Jacek Słowik, Berkano Expo

Jakie najważniejsze zmiany technologiczne oraz cyfrowe zaszły w produkcji POS?

Branża POS to ciągłe nieodparte dążenie do nowoczesnych form wsparcia sprzedaży.
Postęp technologiczny jest jednym z najważniejszych elementów, dający coraz większe perspektywy zarówno producentom, jak i konsumentom.

Jakie nowe możliwości dają owe zmiany?

Pełna digitalizacja informacji o produkcie ułatwia komunikację z klientem. Natomiast narzędzie takie jak monitoring pokazuje nam, jak ekspozytor komunikuje się z klientem i pełni również rolę „ankietera” – czyli zbiera informacje: kto oraz ile razy zainteresował się danym produktem i z jakim skutkiem.

W jakim kierunku może pójść produkcja POS?

Branża POS nie tylko wspiera sprzedaż, ale będzie komunikować czego potrzebuje konsument.

Jacek Słowik
Key Account Manager w Berkano Expo

Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu OOH magazine. Do pobrania TUTAJ.