Logo

Event MIXTylko w OOH magazine

Kolejni TOP dostawcy i dodatkowa przestrzeń targowa – FestiwalMarketingu.pl rośnie w siłę!

WINK Bottle, Moya Europe, TOP MAGNESY i Czasnadrewno.pl to kolejni TOP dostawcy, którzy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Organizator powiększył przestrzeń targową o kolejne 1200 m2 – to odpowiedź na rosnące zainteresowanie targami. 

Grono wystawców wrześniowych targów ciągle rośnie, warto też dodać, że już ponad 2/3 powierzchni z segmentu marketingu zostało sprzedane. – Cieszy nas zainteresowanie firm, które dołączają do grona wystawców edycji 2021. Nie tylko stałych bywalców, ale także firm, które po kilku latach wracają do nas, a także debiutantów, którzy po raz pierwszy pokażą swoją ofertę na wrześniowych targach reklamy. Zainteresowanie w tym momencie jest na tyle duże, że musieliśmy powiększyć powierzchnię wystawienniczą o kolejne 1200 m2. Prowadzimy zintensyfikowane działania promocyjne targów i widzimy, że zaciekawienie wrześniowym reSTARTem branży stale rośnie – mówi Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine, organizatora targów FestiwalMarketingu.pl.

W ubiegłym roku firma WINK Bottle zadebiutowała na FestiwalMarketingu.pl. – Jako młoda, choć już znana firma, z pewną obawą podejmowaliśmy decyzję o udziale. Pandemia, niepewność co do frekwencji i związanego z tym obniżonego zainteresowania, to wszystko nie ułatwiało decyzji. Uznaliśmy, że kontakt osobisty z dotychczasowymi klientami, jak również szansa nawiązania nowych kontaktów handlowych, to wartości nieprzecenione – mówi Zygmunt Żołądź z WINK Bottle. – Nie pomyliliśmy się. Choć było widać mniejszą liczbę uczestników, to udało nam się nawiązać kilka ciekawych kontaktów, a spotkania ze „starymi” były naprawdę przemiłe. Na uwagę również zasługuje fakt, iż organizatorzy zapewnili wysoki poziom bezpieczeństwa, co również miało znaczący wpływ na podjęcie decyzji odnośnie udziału w tym roku. Nie możemy się doczekać września, tym bardziej, że przygotowaliśmy kilka nowości produktowych i z przyjemnością zaprezentujemy je na tegorocznym Festiwalu – mówi Zygmunt Żołądź.

Dostawcy czekają z niecierpliwością na możliwość reSTARTU branży. – Mamy nadzieję, że wrześniowym Festiwalem Marketingu zainaugurujemy powrót do wydarzeń branżowych na żywo. Trzeba powiedzieć to wprost: wszyscy tęskniliśmy za bezpośrednim kontaktem. Cieszymy się, że spotkamy się z klientami oraz pozostałymi wystawcami, oczywiście przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa. Ten rok wykorzystaliśmy na włączenie do oferty nowej ceramiki i kolejnych herbat, z których można komponować eleganckie zestawy spersonalizowane. Wierzymy, że teraz, kiedy dbałość o zdrowie jest najważniejsza, możemy zaoferować klientom jeszcze więcej – mówi Katarzyna Czeżyk, Marketing Manager Moya Europe.

– Niezmiernie cieszymy się, że możemy ponownie się spotkać z klientami na FestiwalMarketingu.pl. Targi te, są niezastąpionym elementem naszych wzajemnych relacji. To dzięki nim od wielu lat budujemy i rozwijamy naszą współpracę z klientami oraz zaprzyjaźnionymi firmami. Po długiej i trudnej przerwie, ponownie możemy zobaczyć się na Festiwalu. Uczestnictwo w tych targach to, od dawna oczekiwany zwiastun powrotu do normalności. Oczywiście będzie to nowa normalność, którą wspólnie stworzymy! – mówi właściciel firmy TOP MAGNESY, Artur Kowalski.

Na targach debiutują nowe firmy, jedną z nich jest Czasnadrewno.pl. – Po raz pierwszy bierzemy udział w FestiwalMarketingu.pl. Cenimy sobie bezpośredni kontakt z naszymi klientami, jak i również chcemy nawiązać nowe relacje i zaprezentować nasze produkty. Specjalizujemy się w wycinaniu ekspozytorów, drewnianych dekoracji oraz gadżetów reklamowych ze sklejki brzozowej, oraz drewna – mówi Łukasz Susek, właściciel Czasnadrewno.pl.

Swój udział potwierdzili też już AWIH Torby Reklamowe, Guapa Clean Up, Fabryka Prezentów, Friends, Headwear Polska, Inspirion Polska, MALFINI, Promonotes, SDX Group, STEFANIA, Texet Poland, The One Group, 12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics, BeJoy, Drake Krzysztof Kaczor, Adsystem, LT-1, Chocolissimo, Antyhacker, badge4u, LPP Printable, KINGCAP – czapkipromocyjne.pl, Czekolada Szorski,  Domico, AXPOL Trading, B&B Słodycze z Pomysłem, RODAN Agencja Reklamowa, Balonowe Love, COOKIE Słodycze reklamowe, Falk&Ross Group Polska, SLODKIE, Manufakturze Czekolady Chocolate Story, Ies Polska, AVANT Fabryka Porcelitu, Anda Present, Fabryka Prezentów, NOTEDECO, Buff®, Asgard, LimeBOX, midocean oraz Żejmo & Siatecki.

Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycji Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl z 13. Międzynarodowymi Targami Opakowań Packaging Innovations.

www.festiwalmarketingu.pl