Możliwość odbudowania kontaktów i ponownego spotkania face to face oraz prezentacji produktów na żywo jest teraz szczególnie ważna dla wystawców. O targach mówią: Rosnowski | Gift, Stefania – Leather Fancy Goods Company i podkładki24.pl.
– Wystawiamy się na Festiwalu Marketingu już chyba kilkanaście lat. Co roku staramy się zaprezentować co najmniej kilka nowości, aby agencje reklamowe mogły zaproponować coś nowego swoim Klientom. W tym roku także będziemy kontynuować ekspozycję z ofertą upominków z serii Be_Eco, czyli wykonanych z materiałów naturalnych, biodegradowalnych lub ponownie przetworzonych. Mamy nadzieję, że najgorsze już za nami, a działy zakupów i marketingu zaczną powoli odbudowywać swoje magazyny upominków reklamowych przeznaczonych dla konsumentów i kontrahentów. Zapraszamy serdecznie na targi i oczywiście na nasze stoisko – mówi Maciej Dembiński Rosnowski | Gift.
W podobnym tonie wypowiada się Anita Makarska Gurgacz – właściciel serwisu www.podkladki24.pl. – Jak co roku bardzo cieszę się na nadchodzący Festiwal Marketingu i głęboko wierzę, że to wydarzenie dojdzie do skutku. Głównym naszym celem jest spotkanie z dotychczasowymi Klientami i Partnerami biznesowymi oraz pozyskanie nowych branżowych kontaktów. Chcemy także zaprezentować nowości z naszej oferty. Forma festiwalu sprzyja budowaniu dobrych relacji biznesowych i ciekawym rozmowom. Nasza branża bardzo ucierpiała w skutek pandemii i wierzę, że dzięki takim wydarzeniom będziemy mieli możliwość na nowo się zintegrować i odbudować relacje.
Joanna Rossa, Stefania – Leather Fancy Goods Company dodaje – Jesteśmy polskim producentem galanterii skórzanej z wieloletnim doświadczeniem na rynku. Celem naszej firmy od początku jej powstania jest tworzenie pięknych, stylowych, trwałych i funkcjonalnych przedmiotów codziennego użytku. Staramy się aby były ponadczasowe i zgodne ze światowymi trendami. W tegorocznych targach zamierzamy po raz kolejny zaprezentować swoje najlepsze produkty, wykonane z najwyższych jakości skór. Przygotowaliśmy także sporo nowości. Mamy nadzieję, że przypadną zwiedzającym do gustu. Już nie możemy się doczekać tych wszystkich rozmów podczas targów.
Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycji Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl z 13. edycją Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations. Podczas targów będzie można odwiedzić stoiska ponad 250 wystawców.
Bezpłatna rejestracja na targi Festiwal Marketingu i Druku TUTAJ.