Logo

Marketing MIX

Łączymy merytorykę i dobrą zabawę | Wojciech Markowski, I ♥ marketing

O powrocie do stacjonarnych wydarzeń, nowej formule konferencji, potencjale upominków reklamowych i grywalizacji mówi Wojciech Markowski, Head of Sales w sprawny.marketing, organizującej konferencję I ♥ marketing.

Wracacie stacjonarnie. Jaki był dla Was, jako organizatora eventu, ostatni rok?

Nie ma co ukrywać, że dla firmy edukacyjnej, która specjalizuje się w eventach to był bardzo wymagający rok. Podjęliśmy jednak wyzwanie i szybko przystosowaliśmy się do panujących warunków. Nasze szkolenia stacjonarne zaczęliśmy realizować online, a konferencję zorganizowaliśmy w zupełnie nowym formacie, który bardzo spodobał się naszym widzom. Postawienie na interakcję i panele dyskusyjne było strzałem w dziesiątkę i kwietniowy event okazał się dużym sukcesem. Wszyscy jednak tęskniliśmy za spotkaniami „face to face” i klimatem wydarzenia stacjonarnego. I w końcu będziemy mieli okazję zaspokoić tę tęsknotę.

No właśnie. 21-24 września 2021 zobaczymy się podczas XII edycji konferencji I ♥ Marketing, która będzie miała odświeżoną formułę. Czego mogą oczekiwać uczestnicy eventu?

Przede wszystkim bardzo merytorycznych wystąpień przeplatanych panelami dyskusyjnymi, które na pewno wzbogacą i rozwiną treści przygotowane przez prelegentów. Wszyscy liczymy na ciekawe dyskusje, cięte riposty i odpowiedzi na pytania od publiczności. Konferencja została podzielona tematycznie, więc każdy marketer powinien znaleźć coś dla siebie. Do wyboru są bloki takie jak: ads & analytics, social media, seo & content oraz marketing. Do tego dochodzą świetni partnerzy, networking i afterparty. Jak zwykle proponujemy więc połączenie merytoryki oraz dobrej zabawy, co jest receptą na udany event.

Kogo zobaczymy na scenie konferencji?

Ponad 40 ekspertów, którzy są nie tylko praktykami, ale przede wszystkim najlepszymi specjalistami w swoich obszarach. Zaproszenie przyjęli m.in. Dagmara Pakulska, Barbara Stawarz-Garcia, Paweł Tkaczyk, Artur Jabłoński, Krzysztof Marzec czy Franciszek Georgiew. Zawsze dbamy o to, żeby na scenie pojawili się również bardzo ciekawi debiutanci i tak będzie również tym razem.

Wzorem najpopularniejszych konferencji TED Talks, ograniczyliście formułę prelekcji do 18-minutowych spotkań. Skąd ten pomysł i jak się sprawdza?

Konferencja trwa każdego dnia 8 godzin i widzowie siłą rzeczy w pewnym momencie mogą stracić nieco uwagi. 18-minutowe prezentacje przeplatane panelami dyskusyjnymi sprawiają, że event jest bardzo dynamiczny i nie ma miejsca na przydługie wstępy czy opowiadanie o życiorysach prelegentów. Maksymalnie kondensujemy tematy i przekazujemy tylko istotne informacje i konkretne wskazówki, dzięki czemu jesteśmy w stanie utrzymać skupienie wśród widzów. To jeden z czynników, dla których I ♥ Marketing jest największą konferencją marketingową w Polsce.

Uczestnicy dostają od Was paczki konferencyjne z materiałami na tydzień przed eventem. Co w niej znajdą? Czy stawiacie na gadżety reklamowe?

Paczki wysyłamy do uczestników kurierem, aby na spokojnie mogli je sobie przejrzeć, a na konferencji nie musieli nosić irytujących toreb. Dzięki temu możemy przekazać uczestnikom nie tylko upominki od Partnerów i dedykowane promocje, ale również branżowe magazyny, które pomogą rozszerzyć wiedzę zarówno przed, jak i po evencie. Co edycję staramy się przygotować również dla naszych uczestników miłą niespodziankę, o której dowiedzą się dopiero podczas unboxingu.

Jesteście jedyną w Polsce w pełni zgrywalizowaną konferencją. Co to oznacza?

Oznacza to, że oddajemy władzę w ręce publiczności. To uczestnicy oceniają wystąpienia prelegentów, dzięki czemu mają wpływ na ich wynagrodzenia oraz to, kto ma wystąpić również na kolejnej edycji, a kto powinien odpaść. Dzięki temu każdy prelegent daje z siebie 100%, bo wie że będzie poddany surowej ocenie. Właśnie dlatego I ♥ Marketing nazywane jest często „Mistrzostwami Polski w Marketingu”.

Rozmawiała Katarzyna Lipska-Konieczko

XII edycja konferencji I ♥ Marketing odbędzie się 21-24 września 2021 w Warszawie. Bilety są dostępne na ilovemkt.pl

Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu OOH magazine. Do pobrania TUTAJ.