Logo

Marketing MIX

Joanna Opozda ambasadorką marki tołpa.®

W tym roku tołpa.® po raz pierwszy w swojej historii wybrała twarz marki. Nie bez powodu zostałą nią Joanna Opozda, polska aktorka i osobowość telewizyjna, która w swojej pielęgnacji stawia przede wszystkim na zdrową, zadbaną i piękną skórę.

Autentycznie transparentna marka

Sekret marki tołpa.® to czyste, proste składy, które zawierają tylko to, co niezbędne dla zdrowej i pięknej skóry. Formuły kosmetyków są transparentne, większość składników jest pochodzenia naturalnego oraz zawierają torf tołpa.® – multiroślinny, antyoksydacyjny składnik opatentowanych przez markę. Produkty są wegańskie, a ich opakowania zostały stworzone w trosce o naszą Planetę – pochodzą z recyklingu i nadają się do ponownego użycia. Bo marka wierzy, że dobre kosmetyki niczego nie udają, nie muszą.

Poznajcie ambasadorkę marki tołpa.® – Asię Opozdę

Po raz pierwszy w historii tołpy.® marka zaangażowała do współpracy ambasadorkę, która stała się twarzą kampanii tołpa.® authentic. Linia tołpa.® authentic to przełomowy koncept marki zbudowany na dewizie: mniej znaczy więcej. Składy kosmetyków zawierają pojedyncze, czyste molekuły i minimalną ilość starannie wyselekcjonowanych składników, aby dostarczać skórze dokładnie to, czego najbardziej potrzebuje.

Wybór marki nie bez powodu padł na Joannę Opozdę – polską aktorkę, modelkę i osobowość telewizyjną, która wystąpiła w spocie reklamującym nowości marki. Asia od lat zaznacza, że przy wyborze kosmetyków stara się zwracać uwagę nie tylko na składy i formuły, ale także na to, jaki wpływ na środowisko wywierają wybierane przez nią marki oraz czy kosmetyki są testowane na zwierzętach.

– Asia od początku wydawała się nam idealną ambasadorką dla tołpy.® oraz całej linii tołpa.® authentic. Nie tylko dlatego, że wartości, którymi kieruje się przy wyborze kosmetyków do codziennej pielęgnacji są nam bardzo bliskie, ale także dlatego, że jest autentyczna, niczego nie udaje i nie boi się wyrażać głośno swojego zdania. tołpa.® to marka, która stawia na autentyczność, taka też jest nasza ambasadorka i wierzymy, że udało nam się stworzyć duet idealny  – mówi Carolina Stefaniak Senior Brand Manager.