Śliwka Nałęczowska stawia kolejny krok w swojej karierze sponsora młodych talentów. Marka, która stworzyła konkurs dla twórców, grafików i projektantów „Design by Śliwka Nałęczowska”, tym razem wspiera aspirujących modeli najpopularniejszego telewizyjnego show o modzie – „Top Model. Zostań modelem”. Kultowe praliny pojawiły się w odcinku emitowanym 27 października br. na antenie TVN.
Śliwka Nałęczowska konsekwentnie podkreśla i umacnia swoje związki ze światem mody i designu. Ostatnio została sponsorem specjalnego zadania dla uczestników programu „Top Model”, polegającego na nakręceniu krótkiego filmu o historii polskiej mody od lat 60-tych, a więc czasu narodzin Śliwki Nałęczowskiej.
Dzieła aspirujących modeli oceniała osobowość telewizyjna i specjalistka od modelingu Joanna Krupa oraz ilustrator mody i juror „Design by Śliwka Nałęczowska” 2021 Mateusz Suda. Wśród scenografii wykorzystującej motywy i kolorystykę Śliwki Nałęczowskiej uczestnicy programu zaprezentowali stylizacje oddające ducha każdej dekady, w której kultowe praliny były i są obecne na polskim rynku. Do dyspozycji mieli m.in. ubrania kultowej Mody Polskiej i najbardziej charakterystyczne elementy garderoby – jak minispódniczki z lat 60., dżinsy marmurki z lat 80, nie zabrakło również kropek!
Każdy z członków zwycięskiej drużyny otrzymał voucher na zakupy modowe o wartości 1 000 zł. A dodatkową nagrodą była profesjonalna sesja zdjęciowa, promująca T-shirty nagrodzone w tegorocznej edycji „Design by Śliwka Nałęczowska”. Jej efekty można obejrzeć w „śliwkowym” odcinku „Top Model”.