Logo

Marketing MIX

Z Grupy Żywiec odchodzi szefowa marketingu Katarzyna Malczewska-Błaszczuk

Malczewska-Błaszczuk zrezygnowała z funkcji członka zarządu i dyrektor marketingu Grupy Żywiec, z firmą pożegna się 19 listopada.

W komunikacie giełdowym Grupy Żywiec nie podano przyczyn rezygnacji Katarzyny Malczewskiej-Błaszczuk. Pani Katarzyna została szefową marketingu i członkiem zarządu firmy jesienią 2019 roku, zastąpiła Małgorzatę Lubelską, która awansowała w Grupie Heineken.

Wcześniej Katarzyna Malczewska-Błaszczuk pracowała w serbskim oddziale Grupy Heineken oraz Commonwealth Brewery Limited, gdzie odpowiadała za segmenty piwa, wina i alkoholi mocnych. Ponadto była już związana z Grupą Żywiec jako group managerka marek regionalnych i marki Tatra oraz managerką ds. trade marketingu, a także przez prawie 10 lat w Coca-Cola Poland Services marketing manager (odpowiadała za marki Kropla Beskidu, Burn, Powerade i Nestea).

Prezesem Grupy Żywiec od marca br. jest Simon Amor. W zarządzie są także Marcin Celejowski, Andrzej Borczyk, Karolina Tarnawska, Olga Prasał i Tomasz Klima. W trzecim kwartale br. Grupa Żywiec zanotowała 989,9 mln zł wpływów sprzedażowych i 107,5 mln zł zysku netto, wobec 1,14 mld zł wpływów i 118,4 mln zł zysku netto rok wcześniej. Do koncernu Heineken należy 65,16 proc. akcji firmy.