Logo

Aktualności

Gazeta PIAP Nowy numer 21/2022 już na rynku

Gazeta PIAP Nowy numer 21/2022 już na rynku

Jaki był ten rok? Normalniejszy, bo normalność już się napisała na nowo i o biznesowych okolicznościach pandemii powiedziało się już niemal wszystko. Trochę niepewny, bo przedsiębiorcy z ciekawością i niepokojem szukają wiedzy o warunkach Nowego Ładu. W bieżącym numerze PIAP przybywa z porcją informacji o zmieniających się przepisach w kilku perspektywach.

Miniony rok niesie ze sobą kilka ciekawych wątków do podsumowań, m.in. o statusie zatrudnienia i braku rąk do pracy, o czym w kolejnym pasjonującym artykule pisze Piotr Soroczyński, Główny Ekonomista KIG. W numerze PIAP zastanawia się także, czy tak ważna w perspektywie globalnej kwestia ekologii, w branży upominków poszła właściwą drogą. Nie zapomniano także o marketingu, bo reklama dźwignią handlu, której nawet branża upominków nie powinna wypuszczać z rąk.

– W numerze znajdziecie wiele cennych wskazówek o tym, jak dać się znaleźć w sieci i jak prowadzić skutecznie działania w Internecie. Miniony, mimo wszystko owocny rok, kończymy mocnym wydaniem Gazety PIAP i życzymy Państwu wielu inspiracji, genialnych pomysłów i tylko dobrych wyborów, a przede wszystkim spokoju i równowagi w przestrzeni polityczno-gospodarczejJoanna Muszyńska, redaktor naczelny Gazety PIAP.

Zobacz nowy numer: GAZETA PIAP 21/2022

www.piap-org.pl

Więcej o artykułach promocyjnych przeczytasz TUTAJ