Logo

Marketing MIX

W kolejnej reklamie Emirates, stewardessa zaprasza do odwiedzenia Dubai Expo

Linie lotnicze Emirates rozpoczęły nową kampanię w ramach działań promujących Expo 2020 w Dubaju. Podobnie jak kilka miesięcy temu w spocie pokazano stewardessę stojącą na szczycie najwyższego budynku na świecie i przelatujący obok niej samolot przewoźnika.

Kilka miesięcy temu linie lotnicze Emirates zrobiły furorę, emitując nagranie przedstawiające stewardesę stojącą na szczycie Burj Khalifa (najwyższy budynek na świecie – ma 828 m), tym razem wracają z podobną reklamą, ale idą krok dalej. Nowa reklama zatytułowana „We did it again” przedstawia stewardesę ponownie stojącą na szczycie Burj Khalifa. W tym filmie trzyma tablice z hasłami: „Wow, widzę Dubai Expo”,  „Wreszcie, przyjadą moi przyjaciele”, „Najlepsze widowisko na świecie”.

Następnie kamera przesuwa się, by pokazać samolot Emirates A380 w barwach Expo 2020, który przelatuje obok niej.

W rolę stewardessy linii Emirates wcieliła się spadochroniarka i kaskaderka Nicole Smith-Ludvik. – Zrobiliśmy to ponownie – ale na większą skalę – napisała Smith-Ludvik w mediach społecznościowych. – Sprawdź to – wróciłam na szczyt i tym razem mam przy sobie A380.

Przypominamy pierwszy z tej serii film reklamowy zapraszający do odwiedzenia Dubaju.