Logo

Marketing MIX

Grupa OLX wprowadza rejection fee dla agencji reklamowych

Grupa OLX sp. z o. o. wprowadza rejection fee dla agencji reklamowych kończących udział w konkursie ofert na drugim etapie

Kwota wynagrodzenia będzie stała, wyniesie 12 tys. złotych. Przyznanie go to docenienie czasu i pracy agencji, które startują w konkursie i wkładają dodatkowy wysiłek w przygotowanie i przedstawienie pomysłów do drugiego, finałowego etapu. Reguła ma zastosowanie do wszystkich postępowań konkursowych ogłoszonych po 01.01.2022.

Rejection fee dotyczy udziału w konkursach ofert, których budżety przekraczają 150 tys. USD netto. To mało popularne w Polsce rozwiązanie stosowane jest jako standard na wielu zachodnich rynkach. Wdrażając je Grupa OLX chce dołączyć do trendu w branży i działać w duchu odpowiedzialnego biznesu.

Grupa OLX, w skład której wchodzą serwisy OLX, Otodom, Obido, Otomoto, Fixly realizuje szereg  kampanii telewizyjnych w roku. Dodatkowo realizowane są liczne kampanie digitalowe, PR i radiowe. Ogromna większość tych projektów, to nagradzane lub wyróżniane w branżowych konkursach przedsięwzięcia. Kampanie marek docierają do liczących miliony grup odbiorców i są doceniane szczególnie przez użytkowników mediów społecznościowych. Nierzadko są to projekty, którym prócz przekazu reklamowego towarzyszy przesłanie godne najlepszych kampanii społecznych.