Grupa OLX sp. z o. o. wprowadza rejection fee dla agencji reklamowych kończących udział w konkursie ofert na drugim etapie
Rejection fee dotyczy udziału w konkursach ofert, których budżety przekraczają 150 tys. USD netto. To mało popularne w Polsce rozwiązanie stosowane jest jako standard na wielu zachodnich rynkach. Wdrażając je Grupa OLX chce dołączyć do trendu w branży i działać w duchu odpowiedzialnego biznesu.
Grupa OLX, w skład której wchodzą serwisy OLX, Otodom, Obido, Otomoto, Fixly realizuje szereg kampanii telewizyjnych w roku. Dodatkowo realizowane są liczne kampanie digitalowe, PR i radiowe. Ogromna większość tych projektów, to nagradzane lub wyróżniane w branżowych konkursach przedsięwzięcia. Kampanie marek docierają do liczących miliony grup odbiorców i są doceniane szczególnie przez użytkowników mediów społecznościowych. Nierzadko są to projekty, którym prócz przekazu reklamowego towarzyszy przesłanie godne najlepszych kampanii społecznych.