Logo

Event MIX

Pozytywne emocje | Marek Jacek Adamczyk, Hotel Azzun Orient SPA & Wellness

O tym czego pragną współcześni Goście i jak odnaleźć się w obecnej sytuacji rozmawiamy z Markiem Jackiem Adamczykiem właścicielem Hotelu Azzun Orient SPA & Wellness w Kromerowie na Mazurach.

Jaki jest Pana przepis na sukces w trudnych czasach?

Współczesne hotelarstwo oparte jest na spełnianiu oczekiwań Gości według ściśle określonych wytycznych przy zapewnieniu maksymalnego bezpieczeństwa. Takie działanie stało się niezaprzeczalnym standardem – niemalże schematem działania. Hotel Azzun Orient SPA & Wellness postrzega to w szerszej perspektywie. Nasz przepis na sukces to: ORYGINALNOŚĆ, EMOCJE i nieustanny ROZWÓJ. My dajemy więcej i to jest TO, tego oczekują współcześni Goście.

W jaki sposób definiuje Pan poszczególne elementy Państwa sukcesu?

Od samego początku Hotel Azzun Orient SPA & Wellness to ikona ORYGINALNOŚCI dzięki orientalnemu charakterowi – zarówno w wystroju wnętrz, kompozycji dań w restauracji Sofra jak również w filozofii SPA. Proponowane przez nas zabiegi to kompilacja różnych technik masażu z dodaniem autorskich elementów, które tworzą niepowtarzalna całość.
Można śmiało stwierdzić, że Azzun to jeden z niewielu hoteli na Mazurach, który generuje pozytywne EMOCJE, których pragną Goście w niełatwych czasach w jakich przyszło nam funkcjonować. Główną filozofią hotelu jest relaks wspierający kreatywność i chęć do działania. Wizyta w niecodziennym miejscu jakim są Termy Azzun i Orient SPA, po intensywnym dniu pracy, gwarantuje przywrócenie witalności i wewnętrznej równowagi.

Mocno stawiamy na ROZWÓJ na wielu płaszczyznach. Dla nas stanowi on nieustanną pracę nad bogatą ofertą oraz nowe inwestycje. W tym roku powstał u nas stylowy przepiękny „Dworek w Kromerowie”, który jest idealnym miejscem dla mniejszych grup na wyłączność. Jest to przestrzeń, która zapewnia Gościom najwyższy standard pobytu. Otoczenie Dworku to przepiękny park, wiszące hamaki oraz cisza i spokój. Kolejną nowością jest WYSPA BOHO. To doskonałe miejsce na integrację. Jest tu nowa sala Owczarnia, która jest wymarzonym miejscem na kolację czy konferencję. Taras o powierzchni 400 m2, sauna na 50 osób oraz dwa jacuzzi dla 16 osób łącznie, to doskonałe miejsca do głębokiego relaksu. Tu jest cudownie. WYSPA BOHO bardzo podoba się naszym Gościom. W okresie zimowym świetne miejsce dla miłośników saunowania i morsowania.
Zaplecze konferencyjne połączone z profesjonalną obsługą jaką zapewnia nasz zespół sprzedaży MICE oparty na pracy profesjonalistów z dziedziny organizacji eventów, to doskonałe połączenie do realizowania konferencji na Mazurach. Dysponujemy 9 salami konferencyjnymi różnej wielkości w zależności od zapotrzebowania, z czego największa jest na 200 osób. Klimatyzowane sale wyposażone są w profesjonalny sprzęt multimedialny (dostosowany do organizowania konferencji on-line) a na terenie całego obiektu można bezpłatnie korzystać z łącza Wi-Fi. Hotel Azzun Orient SPA & Wellness to bezdyskusyjne połączenie biznesu z możliwością odpoczynku.

Jaka jest Państwa dalsza droga do sukcesu?

W dalszym ciągu naszym priorytetem będzie zaskakiwanie Gości pionierskimi pomysłami i nieustanne przesyłanie pozytywnych wibracji przy zachowaniu wysokich standardów obsługi. W naszych planach jest dalsza praca w sferze pozytywnych wibracji oraz rozbudowa obiektu. Celem na najbliższy czas jest powrót Gości MICE w szerszym zakresie. W ostatnim czasie obserwujemy wzmożony ruch mniejszych grup, które pragną połączyć szkolenia z integracją. Kolejnym krokiem w przód jest skierowanie oferty pobytów rodzinnych w formie voucherów dedykowanych dla kadry zarządzającej firm i ich pracowników. Jestem w pełni przekonany, że kontynuacja naszej dotychczasowej filozofii, która stawia na niecodzienne rozwiązania i kreowanie pozytywnych emocji w wielu wymiarach, bezpośrednio przełoży się na zadowolenie naszych Gości, a nam przyniesie możliwość dalszego rozwoju.

Rozmawiał Robert Załupski

Marek Jacek Adamczyk – Właściciel Hotelu Azzun Orient SPA & Wellness w Kromerowie. Hotelarz z 25-letnim stażem, pasjonata, wizjoner, który nie boi się wyzwań, twórca obiektu hotelarskiego jak z baśni 1001 nocy.

 

 

Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu OOH magazine. Do pobrania TUTAJ.