Pierwszy dzień cieszył się bardzo wysoką frekwencją agencji reklamowych. Zaletą spotkania jest także jego międzynarodowy charakter. Na tegorocznym PSP pojawiły się czołowe agencje i firmy zamawiające gadżety oraz tekstylia reklamowe, drukarnie tekstylne i hafciarnie z wielu państw, m. in. z Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Ukrainy, Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii, Chorwacji, Belgii, UK, Finlandii, Słowenii, czy Niemiec.
Komfort spotkania podnosi także wysyłka katalogów bezpośrednio na biurka zwiedzających, zrealizowana 2 tygodnie przed wydarzeniem. Agencje w spokoju mogły zapoznać się z nowościami przed samymi targami (zobacz WIĘCEJ).
Na zwiedzających czekają również świetne gift packi z przekrojem wszystkich topowych artykułów promocyjnych od wystawców.
Wstęp wyłącznie dla przedstawicieli agencji reklamowych. Obowiązują zapisy online. Formularz rejestracji: TUTAJ. Należy zabrać ze sobą wizytówki firmowe.
Lista wystawców: KLIKNIJ