Podczas ostatniej edycji targów branżowych na stoisku PIAP, drugiego dnia wystawy zorganizowano spotkanie Członków PIAP z okazji mijającego jubileuszu 15-lecia Izby.
– 15-lat minęło jak jeden dzień – tak jubileusz działalności Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych podsumowuje Katarzyna Wojniak, Dyrektor Generalny PIAP. – Dokładnie 17 lutego 2007 roku zawiązało się stowarzyszenie branżowe zrzeszające producentów, importerów upominków reklamowych, mediów, organizatorów targów branżowych a w późniejszym czasie również i agencji reklamowych. Obecnie PIAP liczy 180 Członków – godnych zaufania firm i rzetelnych uczestników rynku reklamowego, oferujących produktu i usługi na najwyższym poziomie.
– Bardzo dziękujemy za tak liczne odwiedziny, bardzo miło było się z Państwem spotkać, zobaczyć i chwilę porozmawiać, w imieniu Zarządu PIAP bardzo dziękuje za tak liczne gratulacje i życzenia dalszych sukcesów dla Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Głęboko wierzę, że nasza organizacja w dalszym ciągu będzie godnym reprezentantem interesów branży upominków reklamowych – mówi Dyrektor Izby, Katarzyna Wojniak.
PIAP promował też najnowszy Katalog PIAP 2022,który jest pigułką wiedzy na temat wszystkich firm Członkowskich oraz produktów i usług jakie Członkowie PIAP oferują. – Mamy nadzieję, że nasza publikacja ponownie będzie dla Państwa praktycznym przewodnikiem i cennym narzędziem do szukania partnerów biznesowych – reasumuje Katarzyna Wojniak.
Przypominamy nasz wywiad z przedstawicielami PIAP z okazji Jubileuszu organizacji TUTAJ.