Logo

Tylko w OOH magazineEvent MIXGadżety reklamowe

Zagraniczne agencje reklamowe podsumowują targi Promo Show Professional

Targi Promo Show Professional już czwarty rok z rzędu łączą TOP dostawców z przedstawicielami branży reklamowej. Dwa dni inspiracji, tysiące artykułów promocyjnych, setki biznesowych rozmów, networking podczas wieczornej gali. Event po raz kolejny spotkał się z ogromnym zainteresowaniem zagranicznych agencji. Jak podsumowują one ten event?

– To było naprawdę bardzo miłe ze strony organizatorów, że zaprosili nas na Promo Show Professional. Podczas targów  podobało nam się dosłownie wszystko – piękny hotel, stoiska wystawców z ogromną liczbą produktów, niesamowita wieczorna kolacja. Jesteśmy wdzięczni za zorganizowanie tak luksusowego wydarzenia w tak przytulnych wnętrzach. Mam nadzieję, że uda się nam zrealizować wiele zamówień od polskich dostawców. Chętnie także przyjedziemy na kolejną edycję sprawdzić jakie nowości przygotują wystawcy. Dziękujemy jeszcze raz – Petr Kembický z VOŇKY s.r.o., Czechy.

– To było bardzo ciekawie doświadczenie móc uczestniczyć w targach po tak długiej przerwie. Wszystko odbywało się w atmosferze ogromnej dynamiki i entuzjazmu. Zaletą było także to, iż wszystkich ważnych dla mnie dostawców mogłem odwiedzić nie wychodząc z hotelu. Zaskoczyła mnie także bardzo sprawna i wspierająca obsługa od strony organizatora. Ja mam zazwyczaj bardzo mało czasu, a tutaj załatwiłem wszystko co potrzebowałem bardzo sprawnie. Na przyszłość życzyłbym sobie tylko możliwości zlecenia wysyłki za granicę bezpośrednio z punktu targowego. Zebrałem sporo katalogów oraz gadżetów i chciałbym móc je następnym razem zlecić do wysyłki, bo nie wszystko chciało się zmieścić do mojej walizki [śmiech]. Do zobaczenia na kolejnej edycji PSP – Matteo Braga, Partner w The Good Idea s.r.l, Włochy.

– Jeszcze raz dziękujemy za zaproszenie na to wyjątkowe wydarzenie oraz za zaproszenie na nocleg w Hotelu Hilton. Poznaliśmy wielu interesujących wystawców, zobaczyliśmy ogromną ilość wzorów, mamy głowę pełną inspiracji i już wiemy, co będziemy chcieli pokazać naszym klientom. Poza tym spotkania z dostawcami w Hiltonie były dużo wygodniejsze niż na targach RemaDays – Josef Kropáček z Intel sol, Czechy.

– Dopiero zaczynam swoją drogę w branży, a to były moje pierwsze targi w życiu. Zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Wyglądały zupełnie inaczej niż je sobie wyobrażałam. Na targach PSP czuliśmy, że jesteśmy naprawdę mile widziani. Czas spędzony w przestrzeniach hotelu Hilton był komfortowy, a personel targów był niezmiernie pomocny, gdy mieliśmy jakiekolwiek pytania. Same targi wydawały się przytulne, spokojnie mogliśmy porozmawiać ze wszystkimi wystawcami i bez pośpiechu pooglądać przygotowane przez nich produkty. Podsumowując, targi zostały świetnie przygotowane, więc jeszcze raz z całym zespołem za to dziękujemy! Czekam z niecierpliwością na kolejne edycje – Miglė Ančiukaitytė z Proliuks, Litwa.

– Chciałam ogromnie podziękować za zaproszenie na Promo Show Professional, to było wspaniałe przeżycie. Tyle się działo na tych ekskluzywnych targach, to były niezapomniane dwa dni fantastycznych rozmów. Niektórych dostawców doskonale znamy, niektórych dopiero poznaliśmy i wymieniliśmy się wizytówkami. Na Waszych targach odkryliśmy wiele niesamowitych produktów, które nas urzekły. Jeszcze raz dziękujemy za zaproszenie, inaczej nie rozważalibyśmy dołączenia. Gratulujemy organizacji i wysokiego poziomu i już czekamy na kolejne edycje – Roxana Luca, The ABC, Rumunia.

– Pod koniec marca tego roku nasza firma GoldenTree z Wilna, miała okazję odwiedzić targi Promo Show Professional w Warszawie. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mogliśmy uczestniczyć w tegorocznej edycji. Spotkaliśmy się na żywo z przedstawicielami firm, z którymi współpracujemy, a także odkryliśmy zupełnie nowe firmy, których produkty bardzo nas zainteresowały i wierzymy, że będziemy z nimi współpracować w najbliższej przyszłości. Oczywiście podobała nam się cała oprawa targów, jej usytuowanie, jednolite stoiska, no i gadżety oraz sama lokalizacja – w imponującym hotelu Hilton w centrum Warszawy. Cieszymy się i dziękujemy organizatorom za możliwość udziału w tym wydarzeniu – Valdemaras Kolontaj z GoldenTree, Litwa.

Podsumowanie PSP przez polskie agencje reklamowe można znaleźć TUTAJ.

Podsumowanie targów można znaleźć TUTAJ, a pełną relację zdjęciową TUTAJ.

Ciekawi kolejnych marketingowych inspiracji już mogą zaglądać na stronę Festiwalu Marketingu, który odbędzie się 14-15 września w Expo XXI w Warszawie.